365.bank: Aká je dnešná banka pre dnešných ľudí?

Našu digitálnu 365.bank už vďaka pravidelným článkom na našom webe dobre poznáte. Okrem toho, že množstvo jej produktov a služieb vybavíte online vďaka mobilnej aplikácii, sa však od iných bánk líši aj tým, ako komunikuje. Nebojí sa povedať svoj názor, s klientmi si tyká a ... oveľa viac. Čítajte ďalej a všetko sa dozviete v blogu.

  • 15.06.2021
  • Blog
  • -
  • 5 min čítania

Banka s názorom

Trišesťpäťka je banka, ktorá vždy mala a bude mať vlastný názor. O to viac, ak ide o dôležité celospoločenské témy a spoločné verejné zdravie. Vnímajúc a plne rešpektujúc, že s týmto názorom sa nemusí každý stopercentne stotožniť, vníma svoju spoločenskú zodpovednosť. Áno, a to aj napriek tomu, že primárne nejde o bankové témy. Takto už svojich klientov aj širokú verejnosť vyzývala k voľbám, očkovaniu či k zmene životného štýlu tak, aby mal čo najmenší negatívny vplyv na životné prostredie.

Ekológiu má v DNA

Ekologické správanie 365.bank najnovšie potvrdil aj portál Finančná hitparáda, ktorý ju označil za ekologickú banku roka. Prečo? Už samo založenie účtu v 365-ke prebieha cez mobil bez návštevy pobočky či zbytočných papierovačiek. Banka sa riadi pravidlom paperless – bezpapierovým bankovníctvom, čo v praxi znamená možnosť zriadenia produktov úplne online. Vďaka tomu si online vybavíte pôžičku aj sporenie. Najnovším produktom je digitálna karta, ktorú si klienti vedia aktivovať priamo v mobilnej aplikácii a môžu ju používať okamžite. Bez čakania na doručenie karty či PIN kódu poštou. Ide o plnohodnotnú kartu, takže klient plastový variant vôbec nepotrebuje. A čo výpisy k účtu? Tie v 365-ke dostanete na e-mail, samozrejme, bez akejkoľvek spotreby papiera. Celý prieskum Finančnej hitparády si môžete pozrieť na jej webe.

S klientmi si tyká

Férovosť 365.bank podčiarkuje nielen ponuka produktov (účet bez poplatkov a podmienok či rovnaký úrok z pôžičky pre všetkých), ale aj spôsob komunikácie s klientmi a vystupovanie na verejnosti. Okrem toho, že sa banka neobáva vyjadriť názor na dôležité spoločenské témy, je v komunikácii so svojimi klientmi vždy otvorenátransparentná. Navyše im v komunikácii neštandardne tyká, čím sa výrazne odlišuje od ostatných bánk na trhu, ktoré takto komunikujú zväčša len s klientmi do 26 rokov. Tento priateľský spôsob prejavu je sympatický nielen mladým ľuďom, ale oceňuje ho aj staršia skupina klientov. Samozrejme, ak si klienti prajú  vykanie, môžu si túto možnosť nastaviť v aplikácii.

Ako sa vám páči dnešná banka pre dnešných ľudí? Sú pre vás dôležité aj „osobnosť“ a charakter banky, alebo pri výbere tieto faktory vôbec nezohľadňujete, a je vašou prioritou ponuka? Možno sa to na prvý pohľad nezdá, no s 365.bank máme aj čo-to spoločné. Na životnom prostredí nám záleží aj v Poštovej banke, preto pravidelne klientov motivujeme k osvojeniu digitálneho bankovníctva, či už v mobilnej aplikácii alebo internetbankingu Poštovej banky. Aj v Poštovej banke v bežnej e-mailovej či listovej komunikácii tykáme klientom do 26 rokov. Avšak od júla zjednocujeme komunikáciu a všetkým klientom Poštovej banky budeme vykať.  Chcete si s bankou potykať? Už v lete vám to umožníme v 365-ke.