- 25.02.2019
- Blog
- -
Rozpovedzte príbeh svojej značky
Prísť na trh s niečím novým sa v dnešnej dobe môže zdať ako extrémne náročné, rozhodne to však nie je nemožné. Od konkurencie sa môžete odlíšiť napríklad rozpovedaním jedinečného príbehu, ktorý stojí za vaším produktom. Čo vás motivuje podnikať práve v danej oblasti? Kedy a za akých podmienok vznikla vaša značka? Čím viac zaujímavých informácií z pozadia ponúknete svojim potenciálnym klientom, tým je väčšia šanca, že v nich vyvoláte emócie, vďaka ktorým si váš produkt doslova zamilujú. Budujte si s vašimi zákazníkmi vzťah a staňte sa ich „lovebrandom“.
Investujte kapitál tam, kde ho najviac treba
Držíte sa pevne svojho rozpočtu a sledujete každý jeden príjem a výdavok? Rozumieme, veď aj to je jedna z ciest k rozumnému hospodáreniu s financiami. Niektorým „výdavkom“, akými sú dane, sa však nevyhnete. Aby vám financie, ktorými splatíte dane, nechýbali v iných oblastiach podnikania, pomôžte si úverom na dane, ktorý môžete následne splácať až v 12 splátkach. Prečítajte si viac o tom, ako splácať dane pomalšie vďaka Poštovej banke.
Nepodceňujte výber zamestnancov
Hovorí sa, že až 80 % úspechu vášho podnikania závisí od ľudí, s ktorými spolupracujete. Pri výbere svojich zamestnancov buďte precízni a okrem životopisu či pracovných skúseností sa zaujímajte napríklad aj o to, čo ich motivuje k získaniu zamestnania práve vo vašej firme. Dôvera vo svoj tím je pre dosiahnutie vašich cieľov mnohokrát oveľa dôležitejšia ako roky praxe.
Majte uši otvorené
... a počúvajte svojich zákazníkov! Spätná väzba dokáže rýchlo odhaliť slabé stránky vášho produktu či služieb. Aj vďaka nej viete „vychytať muchy“ a okamžite začať pracovať na zmenách. Zaujímajte sa o sny a túžby svojich klientov, vyjdite im v ústrety a posúvajte sa vpred míľovými krokmi!
Využite silu sociálnych sietí
Sociálne siete sú ideálnym priestorom na prezentáciu vašej značky, ale aj na komunikáciu so svojimi zákazníkmi. V online prostredí dnes trávime množstvo času a ak budete aktívny aj vy, zaručene dokážete osloviť stovky nových zákazníkov. Odlíšte sa od konkurencie a nebojte sa byť iný. Vybudujte si so svojimi klientmi vzťah aj v online svete a zásobujte ich kvalitným obsahom, horúcimi novinkami či atraktívnymi súťažami.
Vedeli ste, že vďaka POS terminálu od Poštovej banky sa ako podnikateľ viete skoro úplne zbaviť manipulácie s hotovosťou, čím znížite celkové náklady na jej zabezpečenie vo vašej prevádzke?
Staršie články
- Do #Trashtag challenge sa zapájajú už aj slovenské firmy
- Ako sa stať finančne nezávislou ženou v 8 krokoch
- Dá sa na svojej banke zarobiť? Vieme, ako na to
- Prečo je naša kampaň "čudná" ?
- Patríme medzi najzdravšie firmy na Slovensku
- Robte týchto 5 vecí a zdražovanie potravín nepocítite
- 5 tipov, ako osláviť Valentína a neprísť o (takmer) celú výplatu
- 5 dôvodov, prečo si preniesť úspory na termínovaný vklad
- Ako si dofinancovať hypotéku