Ako funguje platenie hodinkami Garmin a Fitbit

Ako prvá kamenná banka na Slovensku sme priniesli platenie hodinkami Garmin a Fitbit. V tomto blogu sa dočítate, ako si aktivovať smart služby Garmin Pay a Fitbit Pay a ako platiť ešte jednoduchšie, pohodlnejšie a bezpečnejšie.

  • 04.06.2019
  • Blog
  • -
  • 3 min čítania

Garmin Pay

Garmin pay

Ako si aktivovať službu Garmin Pay?

  • Do mobilného telefónu si stiahnite a nainštalujte aplikáciu Garmin Connect. Pre operačný systém Android si ju stiahnete v Google Play Store, pre operačný systém Apple iOSApp Store.
  • Prihláste sa do aplikácie a v hlavnom menu zvoľte „Zariadenia Garmin“, kde si vyberiete typ vašich hodiniek, ktoré chcete s aplikáciou spárovať.
  • Na spárovanie aplikácie s vašimi Garmin hodinkami je potrebné mať zapnutú funkciu Bluetooth.
  • Po spárovaní hodiniek vyberiete z menu možnosť „Garmin Pay“.
  • Na pridanie platobnej karty postupujete podľa inštrukcií aplikácie.
  • Zvolíte si 4-miestny bezpečnostný kód do hodiniek, zadáte údaje o platobnej karte (číslo, dátum exspirácie, CVC).
  • Odsúhlasíte podmienky používania služby.
  • Následne si zvoľte možnosť overenia: A) prostredníctvom SMS kódu, ktorý bude zaslaný na vaše mobilné číslo pre službu 3D Secure, B) prostredníctvom hovoru do call centra banky.
  • Pri možnosti overenia cez SMS prepíšete do aplikácie overovací kód z SMS-ky.
  • Pri overení prostredníctvom hovoru vám kartu do aplikácie aktivuje operátor call centra.
  • Po aktivácii je karta úspešne pridaná do hodiniek a môžete ich využívať na bezkontaktné platenie.

Smart služba Garmin Pay je podporovaná týmito zariadeniami: Model D2: D2 Delta S, D2 Delta, D2 Delta PX, Model Fénix: Fénix 5S Plus, Fénix 5 Plus, Fénix 5X Plus, Model Forerunner: Forerunner 945, Forerunner 645, Forerunner 645 Music, Model MARQ: MARQ Athlete, MARQ Aviator, MARQ Captain, MARQ Driver, MARQ Expedition, Model Vivoactive: Vivoactive 3, Vivoactive 3 Music.

 

Ako postupovať pri platení?

Platenie službou Garmin Pay je bezkontaktné a prebieha priložením hodiniek k platobnému terminálu, ktorý podporuje bezkontaktné platenie.

V rámci služby Garmin Pay môžete mať aktivovaných aj viac platobných kariet, pričom na hodinkách si pri platbe sami vyberiete, ktorou kartou chcete zaplatiť.

 

  • Podržte pravé tlačidlo a zvoľte z menu na hodinkách ikonu peňaženky Garmin Pay.
  • Zadajte váš 4-miestny bezpečnostný kód, následne sa na displeji zobrazí ikona vašej karty.
  • Priložte hodinky k platobnému terminálu.
  • Počkáte na vykonanie platby – na displeji hodiniek sa vám zobrazí potvrdenie.
  • Platbu je potrebné zrealizovať do 1 minúty od zadania 4-miestneho kódu.

 

Bezpečnostný kód do hodiniek je potrebné zadávať:

a)      raz za 24 hodín pred uskutočnením prvej platby,

b)      po zložení a opätovnom nasadení hodiniek na ruku,

c)       pri strate konektivity hodiniek s mobilným telefónom.

 

Aplikácia v mobile nezobrazuje žiadnu transakčnú históriu a všetky transakcie si môžete skontrolovať v Internet bankingu Poštovej banky. Všetky podrobnosti o používaní služby sú uvedené na stránke https://www.postovabanka.sk/ucty/platby-a-sluzby/smartplatby/garmin-pay/.

 

Fitbit Pay

Fitbit pay

Ako si aktivovať službu Fitbit Pay?

  • Do mobilného telefónu si stiahnete a nainštalujete aplikáciu Fitbit.
  • Prihlásite sa do aplikácie, zvolíte možnosť „Join Fitbit“ a následne vyberiete typ vašich hodiniek, ktoré chcete s aplikáciou spárovať.
  • Na spárovanie aplikácie s vašimi Fitbit hodinkami/náramkom je potrebné mať zapnutú funkciu Bluetooth.
  • Po spárovaní hodiniek/náramku vyberiete možnosť „Wallet“.
  • Na pridanie platobnej karty postupujete podľa inštrukcií aplikácie.
  • Zvolíte si 4-miestny bezpečnostný kód do hodiniek/náramku, zadáte údaje o platobnej karte (číslo, dátum exspirácie, CVC).
  • Odsúhlasíte podmienky používania služby.
  • Následne si zvolíte možnosť overenia: A) prostredníctvom SMS kódu, ktorý bude zaslaný na vaše mobilné číslo pre službu 3D Secure, B) prostredníctvom hovoru do call centra banky.
  • Pri možnosti overenia cez SMS prepíšete do aplikácie overovací kód z SMS-ky.
  • Pri overení prostredníctvom hovoru vám kartu do aplikácie aktivuje operátor call centra.
  • Po aktivácii je karta pridaná do hodiniek/náramku a môžete ich využívať na bezkontaktné platby.

 

Smart služba Fitbit Pay je podporovaná týmito zariadeniami: Hodinky Fitbit: model Versa, Ionic, Náramok Fitbit: model Charge 3 SE.

 

Ako postupovať pri platení?

So službou Fitbit Pay môžete platiť bezkontaktne jednoduchým priložením hodiniek k platobnému terminálu, ktorý podporuje bezkontaktný spôsob prijímania platieb.

V rámci služby Fitbit Pay môžete mať aktivovaných viac platobných kariet, pričom v aplikácii Fitbit si sám nastavíte, ktorú kartu chcete mať predvolenú na platenie.

 

  • Podržte 2 sekundy stlačené ľavé tlačidlo na hodinkách/náramku.
  • Zadajte 4-miestny bezpečnostný kód, následne sa na displeji zobrazí ikona vašej karty.
  • Priložte hodinky/náramok k platobnému terminálu.
  • Počkajte na vykonanie platby – na displeji sa vám zobrazí potvrdenie.
  • Platbu je potrebné zrealizovať do 1 minúty od zadania 4-miestneho kódu.

 

Bezpečnostný kód do hodiniek je potrebné zadávať:

a)      raz za 24 hodín pred uskutočnením prvej platby,

b)      po zložení a opätovnom nasadení hodiniek na ruku,

c)       pri strate konektivity hodiniek s mobilným telefónom.

 

Aplikácia v mobile zobrazuje 3 posledné transakcie vykonané cez službu Fitbit Pay.

Všetky podrobnosti o používaní služby sú uvedené na stránke https://www.postovabanka.sk/ucty/platby-a-sluzby/smartplatby/fitbit-pay/.

 

pay