Aký bol rok 2021 v Poštovej banke? Odpovedajú naši kolegovia...

Na sklonku roka je zvykom bilancovať - čo sa nám v danom roku podarilo, na čo sme hrdí a čo by sme, naopak, najradšej vymazali z pamäte. Tento rok bol opäť iný a mnohým dal aj zabrať. Našich kolegov z rôznych oblastí banky sme sa spýtali, aký bol ich rok 2021 v Poštovej banke, čo ich naučil, čo sme našim klientom spoločne priniesli a čo si želajú do nového roka.

  • 16.12.2021
  • Blog
  • -
  • 6 min čítania

blog_banner

Melinda Burdanová
výkonná riaditeľka OZ Poštová banka

Rok 2021 bol pre Poštovú banku v znamení noviniek. Začiatkom leta sme úspešne absolvovali dlho plánovanú transformáciu banky.

Poštová banka je stále tou najdostupnejšou bankou na Slovensku a je klientom  k dispozícii na viac ako 1 450 obchodných miestach, v každom regióne.

Sme bankou na pošte a ponúkame vám praktické a výhodné produkty a služby, ktoré prinášajú reálne výhody. Tento rok sa nám podarilo priniesť našim klientom Dobrú pôžičku s historicky najnižšou úrokovou sadzbou a to už od 3,9 % ročne.

Sme veľmi hrdí, že aj tento rok sme podporili množstvo krásnych projektov, ktoré zlepšujú komunitný život vo všetkých regiónoch Slovenska a zároveň prinášajú radosť a pohodu do každodenného života. Už 6-krát sme podporili krásne projekty v rámci grantu Poštovej banky Nápad pre tri generácie. Na realizáciu ich nápadov sme im rozdelili až 30 000 eur. Za tých šesť rokov sme podporili dokopy až 107 projektov sumou 170 000 eur.

Rovnako už deviaty rok sme hrdým partnerom Radošinského naivného divadla a nesmierne nás teší, že aj napriek náročnému obdobiu sme spolu s nimi oslávili premiéru novej divadelnej hry Spev kohúta. A už po desiaty rok sme spojili svoje sily so Slovenskou poštou a v rámci projektu Vianočná pošta sme sa stali Ježiškovými pomocníkmi a pomáhame  všetky detské želania, sny a túžby pretavené do listov dostať priamo k nemu.

Rok 2021 bol náročný, plný výziev a dôležitých úloh. Priniesol nám však aj množstvo skvelých vecí, nové produkty, posilnili sme dlhodobé partnerstvá a získali nové spolupráce. Nič z toho by nebolo bez našich šikovných kolegov, ktorí veľmi tvrdo pracovali, aby sme boli dostupní a plne k dispozícii aj počas lockdownov. Ale hlavne, nič z toho by nebolo bez našich klientov, ktorí pri nás stáli a venovali nám svoju dôveru. Všetkým veľmi pekne ďakujem a môžem potvrdiť, že aj v budúcom roku budeme prinášať zaujímavé a výhodné produkty a služby, podporovať dlhodobé partnerstvá a prinášať nové.

Hana Cagáňová
Vedúca Oddelenia zákazníckej skúsenosti

Hoci bol tento rok pre nás obdobím viacerých noviniek, to najlepšie čo sme vám mohli ako banka priniesť, je možnosť vybrať si. Každý z vás je totiž jedinečný a sú pre neho dôležité rôzne oblasti. Vieme to aj vďaka takmer 30 000 spätným väzbám, ktoré ste nám zanechali v prieskumoch len v tomto roku.

Od augusta sa môžete rozhodnúť, kde a čo chcete vo svojej banke využívať. Klientom Poštovej banky, ktorí hľadajú viac digitálnych riešení a preferujú väčšinu vecí vybaviť cez mobil, ponúkame presun svojich produktov do 365.bank, ktorá prináša novinky v produktoch a prístupe ku klientovi.

Na druhej strane môžete aj naďalej využívať jednoduché a známe produkty Poštovej banky, blízkosť našich obchodných miest na poštách či osobný a ľudský prístup našich kolegov. V banke, ktorá nie je len pre starších.

Každému vyhovuje niečo iné a my sme vám aj v roku 2021 chceli ukázať, že vás, našich klientov, naozaj počúvame. V novom roku budeme odkazy od vás čítať aj naďalej a budeme pokračovať v tom, aby sme vám mohli ako banka prinášať ešte lepšie služby ako doteraz.

Sme naozaj radi, že vás máme a pomáhate nám tvoriť lepšiu Poštovú banku aj v roku 2022. 

Silvia Žuffa
Vedúca Oddelenia marketingu

Rok 2021 bol pre nás z pohľadu komunikácie veľmi dôležitý. Od jeho začiatku sme vás, našich klientov, priebežne informovali o novinkách, ktoré pre vás pripravujeme. Priebežne od januára sme vás zoznamovali s našou 365.bank, aby ste vedeli, aké služby a produkty budete môcť od júla využívať, ak sa tak rozhodnete. V septembri sme sa vďaka partnerstvu folklórnej udalosti Deň kroja mohli vidieť osobne a užiť si príjemnú atmosféru eventu plného tradičnej slovenskej kultúry. Teší nás, že aj ku koncu roka sme vám mohli priniesť atraktívnu ponuku pôžičky, ktorú ste mohli zaznamenať vďaka nášmu novému televíznemu spotu. Každý mesiac tohto roka sme vám pripravovali Smart novinky plné informácií, o ktorých ste sa chceli dozvedieť viac a zároveň obsah prostredníctvom našich sociálnych sietí, kde ste mohli súťažiť aj o rôzne atraktívne ceny. Už teraz pre vás pripravujeme rôzne novinky a tešíme sa, keď sa budeme môcť o ne s vami podeliť.

Jaroslav Lompart
Vedúci Referátu kybernetickej bezpečnosti

Tento rok bol z pohľadu kybernetickej bezpečnosti rokom významného nárastu počtu útokov na klientov bánk formou phishingu, vishingu a smishingu. Všetky tieto pojmy majú jedno spoločné – sú to metódy na podvodné získavanie peňazí od klientov bánk ich cielenou manipuláciou. Najlepšou ochranou proti týmto útokom je aj naďalej zdravá nedôverčivosť, poctivé čítane obsahu a preverovanie pravdivosti obsahu útokov. Ak by so mal parafrázovať známe porekadlo, tak platí, že trikrát čítaj a raz klikaj.  

Rok 2021 bol skutočne rokom výziev, zmien, noviniek, ale i radosti a úsmevov. Koniec roka môžeme tak uzavrieť s pocitom hrdosti a zároveň pokory a dobre vykonanej práce. Už teraz sa tešíme na nový rok a budeme sa zo všetkých síl snažiť, aby bol pre vás i nás ešte lepší a úspešnejší.