Možno ste už zachytili, že SMS o pohyboch na účte sú od apríla spoplatnené. Služba SMS info  vyjde na 1 € mesačne. Spoplatnenie sa netýka seniorských účtov.

Ak túto službu nevyužívate, ale váš disponent áno, poplatok bude stiahnutý vám ako majiteľovi účtu. Je, samozrejme na vás, či sa rozhodnete za SMS pre disponenta platiť alebo mu ich zrušíte. Váš disponent, rovnako ako vy, môže prejsť na bezplatné PUSH notifikácie.

 

Za SMS, ktoré dostáva váš disponent, nemusíte platiť. Ako na to?

 

Navrhnite svojmu disponentovi, aby prešiel na bezplatné PUSH notifikácie. Vy ušetríte na poplatku a váš disponent bude aj naďalej dostávať upozornenia o všetkých pohyboch na účte. Stačí iba:

 

1. Nainštalovať Mobilnú aplikáciu do smartfónu disponenta

Ak má váš disponent prístup do Internetbankingu (môže z neho posielať platby), stačí, ak si nainštaluje Mobilnú aplikáciu do svojho smartfónu. Po nainštalovaní Mobilnej aplikácie a pripojení na internet mu začnú PUSH notifikácie prichádzať automaticky.

V prípade, že váš disponent nemá prístup do Internetbankingu, navštívte spolu so svojím disponentom ktorúkoľvek pobočku, kde vášmu disponentovi zriadime prístup do Internetbankingu, aby mohol dostávať PUSH notifikácie. Rovnako radi pomôžeme s inštaláciou Mobilnej aplikácie do mobilu či s vypnutím služby SMS info.

2. Vypnúť službu SMS info svojmu disponentovi

Ak disponentovi začnú chodiť PUSH notifikácie v Mobilnej aplikácii, neznamená to, že sa automaticky vypnú aj SMS. Tieto dve služby fungujú nezávisle od seba.

Preto je potrebné, aby ste vy ako majiteľ účtu požiadali o vypnutie služby SMS pre svojho disponenta buď osobne na obchodnom mieste, telefonicky cez Infolinku s Hlasovou biometriou, alebo priamo v Internet bankingu.

 

Tip: Návod ako vypnem SMS info svojmu disponentovi cez Internetbanking?

Kedy sa oplatí SMS disponentovi ponechať:

  • nemá smartfón,
  • nemá pripojenie na internet (internet v mobile alebo bezpečnú Wi-Fi sieť).

 

Viac užitočných informácií o PUSH notifikáciách nájdete v našom Sprievodcovi.