Naša banka sa na budúci rok zmení

Poštová banka prešla za 27 rokov pôsobenia viacerými zmenami. Dnes stojíme pred poslednou fázou modernizácie, ktorú sme v rámci dlhodobej stratégie začali ešte v roku 2015.

V budúcom roku vám prinesieme to najlepšie zo sveta pobočiek Poštovej banky s tým, čo sme sa naučili v našej digitálnej 365.bank.

  • 29.09.2020
  • Blog
  • -
  • 3 min čítania

Ako to urobíme?

Pobočky Poštovej banky na jar budúceho roku preberie 365.bank. Vám, priaznivcom digitálnych inovácií, prinesieme možnosť vyskúšať nové produkty digitálnej 365.bank na našich pobočkách. Ak však dávate prednosť produktom a službám Poštovej banky, môžete ich používať naďalej. Stále tu pre vás budú náš Užitočný účet, Dobrá pôžička, jednoduchá mobilná aplikácia a internetbanking, ale aj pracoviská banky na pošte. Sami sa rozhodnete, aké obchodné miesta budete navštevovať. Radi vás privítame v pobočkách 365.bank, zároveň zostávame najdostupnejšou bankou na 1 500 poštách.

Chceme byť banka, kde môžete všetko a nemusíte nič

Naším cieľom je priniesť vám budúci rok ponuku, ktorá bude lepšia alebo minimálne rovnako dobrá ako tá, ktorú už dnes využívate. Máte voľnosť vo svojom rozhodnutí, aké obchodné miesta, aké produkty či obsluhu chcete u nás využívať.

Dve plnohodnotné značky

Naša 365.bank sa tak stane plnohodnotnou bankou s pobočkovou sieťou, bezkonkurenčnými digitálnymi produktmi, no stále ľudským a osobným prístupom. Prebratím pobočkovej siete Poštovej banky umožní 365.bank klientom využívať aj fyzický svet. Obslúžime v ňom aj všetkých našich klientov, ktorí dnes chodia do pobočiek Poštovej banky s jej súčasnými produktmi.

Poštová banka sa bude orientovať na obsluhu našich klientov v sieti Slovenskej pošty. Vďaka dostupnosti a jednoduchosti produktovej ponuky tu bude pre našich klientov z regiónov, ktorým vyhovuje najmä blízkosť jej obchodných miest.

O tom čo pripravujeme, si môžete prečítať aj v rozhovore s naším generálnym riaditeľom Andrejom Zaťkom.

Naša banková skupina má dlhoročné skúsenosti s fyzickým bankovníctvom, vďaka ktorému sa stala Poštová banka najdostupnejšou kamennou bankou na Slovensku s miliónom klientov. S cieľom reagovať na nástup digitálnych technológií sme pred dvoma rokmi založili značku 365 a spustili pilotný projekt prvej „mobile first“ banky. V rámci 365.bank sme predstavili pohľad na bankovníctvo, v ktorom vidíme ďalšiu budúcnosť. Poštovú banku pre nových klientov budeme rozvíjať primárne ako banku na pošte, pretože taký je jej dlhoročný pozicioning a vnímanie. Pre vás, našich aktuálnych klientov, sa nič nemení, naďalej budete môcť využívať obsluhu spôsobom, na aký ste zvyknutí. S tým rozdielom, že v pobočkách vás obslúžime pod značkou 365.bank.Andrej Zaťko, generálny riaditeľ skupiny Poštovej banky.

Sme tu pre vás, ak máte otázky, zašlite nám ich vyplnením dotazníka nižšie a my vám poskytneme odpovede v ďalších vydaniach newslettra. 

Mám otázku →

V najbližšom období vám budeme postupne prinášať ďalšie informácie.