Sme tu pre vás už 28 rokov a teší nás, že môžeme byť vašou bankou. Budeme aj naďalej robiť všetko, aby ste boli vy, naši klienti, spokojní. K lepšiemu zajtrajšku sú však niekedy potrebné aj zmeny, a tým sa nevyhla ani Poštová banka. Určite ste už zachytili, že od júla prešli naše pobočky, ktoré sa nenachádzajú na poštách, pod značku 365.bank. Chceme vás opäť ubezpečiť, že Poštová banka, ako ju poznáte, ostáva aj naďalej fungovať na poštách a je pre vás dostupná so všetkými službami a produktmi, ktoré poznáte a máte radi.
Kladiete nám otázky typu: Čo sa vlastne zmenilo? Ako sa tieto zmeny môžu dotknúť vás, ako klientov Poštovej banky? Naším cieľom je, aby pre vás bolo používanie našich služieb a produktov príjemné a jednoduché. Preto sa neustále snažíme ich zdokonaľovať. Uvedomujeme si však, že stále máme aj drobné nedostatky. V tomto blogu si preto vysvetlíme, čo robiť, ak ste spokojní a chcete naďalej zostať v Poštovej banke, ale i to, ako postupovať, ak vás zaujala ponuka 365-ky a svoje produkty by ste si chceli presunúť do 365.bank.
Čo sa pre mňa ako klienta Poštovej banky mení?
Čo sa týka vašich produktov a služieb, ktoré u nás už využívate, nemení sa pre vás vôbec nič. Môžete ich aj naďalej využívať tak, ako ste zvyknutí. Či u nás máte účet, pôžičku, hypotéku, sporenie alebo akýkoľvek iný produkt, všetko zostáva bez zmeny.
Naďalej môžete využívať Internet banking a Mobilnú aplikáciu Poštovej banky, svoju platobnú kartu a všetky ostatné služby ako doteraz. Vaše prihlasovacie údaje platia naďalej bez akejkoľvek zmeny. Nemusíte robiť vôbec nič, všetko ostáva pre vás bez zmeny.
Aký je rozdiel medzi službami na jednotlivých obchodných miestach?
Dnes môžete využiť služby Poštovej banky na týchto obchodných miestach:
- v pobočke 365.bank (pôvodné pobočky Poštovej banky, 60 pobočiek),
- na pracovisku banky na vybraných poštách (168 pôšt),
- pri priehradke Slovenskej pošty (1 500 pôšt).
Väčšina poskytovaných služieb ostala zachovaná a s vašimi existujúcimi produktmi vám radi pomôžeme aj naďalej nielen na poštách, ale aj v pobočkách 365.bank. Čo všetko v jednotlivých obchodných miestach dokážete vybaviť, nájdete na našom webe v časti Špecifikácia produktov a služieb na obchodných miestach.
Rozdiel v poskytovaných službách nastal pri zriaďovaní nových produktov. V pobočkách, ktoré sú už pod značkou 365.bank, je možné zriadiť si iba nové produkty 365.bank, a na pracoviskách banky na poštách a pri priehradkách pošty zasa iba produkty Poštovej banky.
Príklad: Nový účet alebo pôžičku vybavíte v pobočke 365. bank aj na pracoviskách na pošte. V pobočkách však pôjde o 365 účet a Pôžičku od 365-ky a na pošte o Užitočný účet a Dobrú pôžičku od Poštovej banky. Ak potrebujete pomôcť s akýmkoľvek produktom alebo službou Poštovej banky, napríklad s vkladom hotovosti či so zablokovaním karty, aj naďalej vám radi pomôžeme v ktorejkoľvek pobočke 365. bank.
Musím so svojimi produktmi prejsť do 365.banky?
Nie. Je na rozhodnutí každého klienta, či bude chcieť naďalej využívať produkty a služby Poštovej banky, alebo chce vyskúšať ponuku 365.bank.
V prípade, že sa rozhodnete pre produkty 365.bank, pripravili sme všetko tak, aby bol pre vás prechod do 365-ky čo najjednoduchší. Presun produktov je možný iba osobne v pobočkách 365.bank.
Aké budem mať výhody, ak chcem zostať v Poštovej banke?
- Budeme tu pre vás aj naďalej ako najdostupnejšia banka na každej pošte. Na vybavenie bankových služieb tak nebudete musieť cestovať do najbližšieho mesta – ušetríte tak nielen čas, ale aj peniaze.
- Zachovávame všetky zvýhodnenia, ktoré u nás dnes majú seniori, či už zľavy z poplatkov na obchodných miestach alebo zvýhodnený účet za 2 €. Ako jediná banka budeme naďalej poskytovať službu doručovania dôchodku až domov pre seniorov.
- Chápeme, že moderné technológie a časté zmeny nie sú pre každého, preto zachovávame aj našu jednoduchú a prehľadnú Mobilnú aplikáciu či Internet banking.
- Rozšírili sme možnosti, ako môžete požiadať o pôžičku. Už dnes môžete vybaviť pôžičku z pohodlia domova aj cez našu Infolinku či internetbanking. Okrem toho v septembri predstavíme nové sporenie s výhodným úrokom.
Aké benefity získam, keď sa rozhodnem pre 365.bank?
- Účet plus – mesačne vás vyjde presne 5 € a má plno výhod. Dostanete napríklad 4 výbery hotovosti z bankomatov doma i v zahraničí a 4 vklady hotovosti v pobočkách v rámci balíka. Vaše číslo účtu, trvalé príkazy a inkasá ostanú tiež bez zmeny. K Účtu plus si môžete pridať aj disponenta.
- Digitálne bankovníctvo – s účtom v 365-ke dostanete zadarmo nový internetbanking aj mobilnú apku v peknom dizajne a s množstvom užitočných funkcií.
- Špeciálne sporenie Syslenie, s ktorým si automaticky odkladáte z každej platby kartou s parádnym úrokom 3,65 % ročne.
- Sporenie so skvelým úrokom 0,365 % ročne, vďaka ktorému sa k svojim cieľom priblížite rýchlejšie a získate aj dokonalý prehľad o svojich financiách.
- S programom 365.specials môžete hrať o skvelé ceny po celý rok. Takto sme už klientom rozdali víkendové pobyty, e-bajky, kolobežky či smartfóny a smarthodinky.
- Sieť moderných pobočiek po celom Slovensku – užívajte si aj naďalej každú návštevu pobočky – s novým imidžom, novými produktmi a priateľským prístupom.
Prečítajte si viac o tom, čo vám ponúka 365.bank.
Ako si presunúť svoj účet a produkty z Poštovej banky do 365.bank?
V pobočkách 365.bank vám kolegovia vedia presunúť váš účet spolu s ostatnými produktmi, na ktoré ste v Poštovej banke zvyknutí, a ak chcete vyskúšať aj nové produkty 365-ky, môžete to mať všetko na jednom mieste.
Dohodnite si cez kontaktný formulár osobné stretnutie v ktorejkoľvek pobočke 365. bank a pri káve preberieme všetky vaše možnosti. Prečo osobne? Aby sme vám všetko vysvetlili a mohli ste sa rozhodnúť, čo je pre vás najlepšie.
Stačí so sebou priniesť „seba“ a svoj občiansky preukaz. O všetko ostatné sa postarajú naši kolegovia.
Tak už viete, či chcete využívať naďalej Poštovú banku alebo vyskúšate modernú 365.bank? Veríme, že pre každého máme ten správny produkt, ktorý vám pomôže myslieť na peniaze menej.