Poštová banka pokračuje v repozicioningu...

Komunikačnou misiou je snaha Poštovej banky meniť vzťah Slovákov k peniazom. Základom pre tvorbu dlhodobého komunikačného pozicioningu je, že väčšina ľudí sa riešeniam problémov s peniazmi najradšej oblúkom vyhýba. Pritom, peniaze, respektíve ich nedostatok, je jedným z najčastejších zdrojov problémov a stresu. Poštová banka verí, že ľudia budú mať financie pod kontrolou a dokážu z nich vyťažiť viac, pokiaľ k nim zmenia svoj vzťah. Brand Purpose Poštovej banky je definovaný ako úprimná snaha „Zmeniť vzťah ľudí k peniazom.“

Jesenná kampaň Úver na bývanie

Poštová banka vstúpila v januári tohto roku do novej éry svojej existencie. Inovatívny prístup  k produktovému portfóliu, naštartovanie nového prístupu k obsluhe zákazníka vyústili do rebrandingu Poštovej banky. Cieľom tejto zmeny bolo osloviť nové skupiny klientov, predovšetkým mladšiu a strednú generáciu. Banka za týmto účelom priniesla niekoľko nových produktov – mobilnú aplikáciu, Štartovaciu pôžičku s 0 % úrokom, úver na bývanie Užitočné bývanie so službou Úspora, ktorá klientom umožňuje znížiť si úrokovú sadzbu vďaka úsporám uloženým v banke, Užitočný účet s benefitom 300-eurového prečerpania zadarmo a od dnešného dňa sa snaží posilniť svoju pozíciu medzi konkurenciou s ponukou úveru na bývanie Užitočné bývanie za najnižší úrok na trhu, už za 0,95 %.

Vzťah ľudí k peniazom sa snažíme zmeniť aj posilnením brand identity značky. Jej základným prvkom je kruh - symbol otvorenosti a jednoduchosti. V službách komunikačného dizajnu preberá na seba význam a symboliku osoby - banky, ktorá vedie dialóg so spotrebiteľom. Ľudí chceme vťahovať do dialógu zábavným, zjednodušujúcim a zrozumiteľným pohľadom na svet peňazí. V dialógu vidíme najväčší priestor na úspech našej misie.

Ďalší prvkom obohacujúcim dizajnové vyjadrovanie sa značky je „speech bubble“ dialógová bublina.Pabk 095 A

Je vizuálnym symbolom a nástrojom pre tvorbu dialógu. Viesť dialóg je primárny cieľ značky. Tomuto je podriadený celý vizuálny štýl a tone of voice značky. Dizajn je moderný, čistý a jednoduchý. Dialóg je vždy v prvom pláne. Tón, akým sa ľudia zhovárajú medzi sebou, akým vedú dialóg so značkou je prirodzený, zmysluplný, priateľský a vždy vedený v pozitívnom a úsmevnom duchu.

V novej kampani chceme nastaviť základné princípy,  ktoré charakterizujú zmenu v komunikačnom dizajne banky. Prinášame nové prvky – „speech bubbles“, nový „tone of voice“, nový pohľad na prácu s fotografiou a animáciou.

Filmová jeseň - Angelika a Cliffhanger

„Jesennú kampaň s atraktívnym benefitom – najnižším úrokom na trhu sme sa snažili zabaliť do čo najatraktívnejšieho obalu. Povedali sme si, že keď ľuďom nestačí zdravý rozum, pridáme trochu napätia alebo romantiky. Do známych a obľúbených filmových scén z Angeliky a Cliffhangera, v podaní skvelej hereckej dvojice Jána Koleníka a Lucie Šipošovej, sme dostali najlepšiu ponuku na trhu hneď niekoľkokrát. Skrátka, snažili sme sa urobiť  všetko pre to, aby si ľudia  ponuku všimli a preniesli svoju nevýhodnú hypotéku práve do Poštovej banky. Veríme, že kampaň sa im bude páčiť, že  ocenia úsilie, energiu, nadšenie a profesionalitu celého tímu a skvelých hercov. Našou snahou bolo, aby sa pri sledovaní spotov nie len zabavili, ale aby sa pri nich  zamysleli nad svojim finančným hospodárením. Keď poslúchnu zdravý rozum aj srdce , môžu v tomto smere urobiť zmeny s veľkým efektom,“ dodáva Dáša Juríková, riaditeľka odboru komunikácie a PR v Poštovej banke..

Kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett štartuje 18.9. zamestnaneckým eventom, následne na sociálnych sieťach a v televízii. Kľúčovým médiom je televízia, nasleduje digitál, pre ktorý sa vytvárala originálna kreatíva, selektívny outdoor, print, point of sales. Režisérsky je pod kampaňou podpísaný Tomáš Řehořek, produkčne ju zastrešila JOJ Production. S brand identity vypomohli Lukáš Karásek a Manuel Campagnolli a s motion designom vypomohlo české štúdio Officina.