Prečo je naša kampaň "čudná" ?

Na našej planéte (aj mimo nej) sa deje množstvo čudných vecí: vo vesmíre si kvôli beztiažovému stavu neodgrgnete, obláčik na nebi je v skutočnosti ťažší ako slon a najkratšie manželstvo trvalo rekordné 2 sekundy.

Súhlasíme, čudnosť je relatívny pojem. Veď čo je čudné pre jedného, druhý považuje za úplne normálne! No uznajte, držať svoje financie na bežnom účte namiesto toho, aby ste ich výhodne zúročili v Poštovej banke sa dnes naozaj nenosí, a veruže ani neoplatí!

„Sto ľudí, sto chutí, názorov na život, obliekanie, kombináciu jedál, výchovu detí či spolužitie vo vzťahu. Každý nech holduje tomu, čo ho robí šťastným a v čom sa cíti príjemne. Jedinú „čudnosť“, ktorú by sme mali prehodnotiť a snažiť sa zmeniť, je čudné hospodárenie s peniazmi. Práve to chceme povedať našou novou kampaňou, čím pokračujeme v našom účele značky (brand purpose) – Meníme postoj Slovenska k peniazom,“ dodáva riaditeľka marketingu S. Wenderlová.

Myslíme si, že k peniazom sa treba správať zodpovedne. Naším poslaním je vzdelávať malých aj veľkých Slovákov v oblasti financií a pomáhať im porozumieť tomuto na prvý pohľad zložitému a cudziemu svetu. S „čudnou“ kampaňou sa preto stretnete v rádiu, na ulici, sociálnych sieťach a samozrejme aj v televízii.

Hlavnou postavou televíznych spotov k Termínovanému vkladu Poštovej banky je muž bez hlavy. Tú si nosí v ruke na balóniku.

„Na prvý pohľad ide o veľmi zvláštneho tvora, ale vo výťahu sa stretáva s ešte väčším čudákom – s človekom v obleku, ktorý svojím výzorom vytvára dojem úspešného a rozumného chlapa, no opak je pravdou. Svoje peniaze má totiž stále uložené na bežnom účte. A nie je nič čudnejšie ako dobrovoľne prichádzať o možnosť zhodnotiť svoje úspory,“ vysvetľuje hlavnú myšlienku kampane riaditeľka marketingu Poštovej banky Silvia Wenderlová.

Pikošky z natáčania

  • Kampaň k Termínovanému vkladu kreatívne a produkčne zastrešila agentúra Wiktor Leo Burnett.
  • Na natáčanie spotu sa použil ateliér, v ktorom sa vyrábal televízny seriál TV JOJ Hotel.
  • 20-členný štáb stihol všetko pripraviť, nainštalovať, natočiť a odpratať za 11 hodín.
  • Dvere výťahu sa otvorili a zatvorili asi 120-krát a aj keď sa v spote postláčalo zopár poschodí, výťah stál celý čas na jednom mieste.
  • Na natáčanie sa použil jeden zelený balón.

 

Ak ste sa aj vy doteraz správali k vašim financiám čudne, môžete to zmeniť ihneď. Zriaďte si Termínovaný vklad v Poštovej banke od 1. 2. 2019 do 31. 3. 2019, presuňte si naň svoje úspory a nechajte ich zarábať až s dvojnásobným úrokom. Viac informácií sa dozviete na adrese www.postovabanka.sk/terminovanyvklad.