Dnešné moderné technológie nám ponúkajú čoraz viac možností, ako ušetriť čas a tým mnohokrát aj svoje financie. S Mobilnou aplikáciou a Internet bankingom spravujete svoje financie prakticky kedykoľvek a odkiaľkoľvek, platiť viete mobilom či hodinkami a s aplikáciou Bezpečné platby vám na potvrdenie platby kartou stačí už aj odtlačok prsta. Navyše dôležité bankové služby viete vybaviť z pohodlia domova a iba cez telefón prostredníctvom svojho hlasu a Hlasovej biometrie. Ak ešte Hlasovú biometriu nevyužívate, nepoznáte alebo sa chcete dozvedieť novinky, nasledujúce riadky sú pre vás.

 

Hlasová biometria je služba, ktorou vás bezpečne identifikujeme prostredníctvom vášho hlasu počas telefonátu na našu Infolinku. Služby našej Infolinky neustále rozširujeme a dnes už viete veľké množstvo služieb vybaviť práve cez telefón. Hlavnou výhodou Hlasovej biometrie je, že vám umožňuje využívať bezpečne a komfortne služby na diaľku a nemusíte si pamätať žiadne kódy ani heslá, váš hlas ich jednoducho nahrádza. Ako je to možné? Hlas každého z nás  je unikátny a môžeme ho prirovnať k jedinečnosti odtlačkov prstov. Práve vďaka tejto unikátnosti môžeme hlas využívať na overenie volajúcich. To znamená, že porovnávame hlas volajúceho s hlasovou vzorkou, ktorú si klient vopred nahral. Nemusíte si tak pamätať heslo či chodiť na obchodné miesto. Pohodlne, jednoducho a bezpečne, pokojne z hocakého miesta vybavíte všetko podstatné.

Ako si zriadiť Hlasovú biometriu?

Prvým krokom je návšteva ktoréhokoľvek nášho pracoviska banky na pošte, kde podpíšete dohodu o využívaní služby Infolinky. Ihneď pri podpisovaní si zriadite aj Diskrétny údaj. Ide o jedno vami zvolené slovo = heslo, ktorým vás naši kolegovia na Infolinke vedia v prípade potreby identifikovať.  Po podpísaní dohody a zriadení Diskrétneho údaja  stačí na využívanie Hlasovej biometrie už len nahrať vašu hlasovú vzorku. Nahrať ju môžete ihneď pri zriaďovaní služby na našom obchodnom mieste alebo aj z pohodlia domova telefonicky cez našu Infolinku. V tom prípade si vás overíme prostredníctvom spomínaného Diskrétneho údaja.

 

Nahrávanie hlasovej vzorky

Na získanie vzorky hlasu je potrebné, aby ste nepretržite rozprávali 60 sekúnd, pričom celý rozhovor s naším pracovníkom na obchodnom mieste alebo cez Infolinku trvá asi 3 minúty. Aby bol proces jednoduchší, odporúčaných je niekoľko tém:

• záľuby alebo práca,

• dovolenka, obľúbená destinácia alebo zážitok,

• bežný deň,

• čo vidíte okolo seba.

 

Po nahratí hlasovej vzorky môžete služby Hlasovej biometrie využívať už naplno. Kedykoľvek v čase fungovania našej Infolinky si viete všetko podstatné vybaviť telefonicky a nepotrebujete si pamätať žiadne heslá ani kódy, spoznáme vás už po hlase.

 

Čo všetko vďaka Hlasovej biometrii a Diskrétnemu údaju cez telefón dokážete vybaviť?

 Zmeníte svoju korešpondenčnú adresu, telefónne číslo či e-mail,

• zmeníte limity platieb cez Internet banking a Mobilnú aplikáciu, ako aj limity na platobnej karte,

• získate ePIN pre platby kartou na internete na e-mail,

• zrušíte SMS o pohybe na účte,

• nastavíte, zmeníte alebo zrušíte inkaso alebo trvalý príkaz,

• odblokujete si Internet banking a Mobilnú aplikáciu,

• získate informácie o zostatku na osobnom účte i úvere,

• dokonca si viete požiadať aj o Dobrú pôžičku s naozaj výhodným úrokom.

 

Služby našej Infolinky neustále rozširujeme a tak okrem uvedených služieb si s Diskrétnym údajom alebo Hlasovou biometriou cez telefón viete vybaviť už aj papierové potvrdenie o vedení a zostatku na účte alebo aj aktiváciu karty na platenie mobilom alebo hodinkami.

Kompletný zoznam služieb, ktoré viete s Hlasovou biometriou vybaviť, nájdete na našom webe.

Kedy môžete služby Infolinky využiť?

Sme tu pre vás na telefónnych číslach *6500 alebo 0850 00 6500 každý pracovný deň od 8.00 – 19.00 a počas víkendu od 9.00 – 17.00 okrem štátnych sviatkov.

Hlasová biometria ponúka množstvo výhod, no tou najväčšou je, že dokážete ušetriť predovšetkým čas, ktorý môžete využiť napríklad pre svoju rodinu alebo záujmy, a šetríte tiež náklady spojené s cestou na obchodné miesta.