- 18.05.2022
- Blog
- -
- 6 min čítania
Hlasová biometria je služba, ktorou vás bezpečne identifikujeme prostredníctvom vášho hlasu počas telefonátu na našu Infolinku. Služby našej Infolinky neustále rozširujeme a dnes už viete veľké množstvo služieb vybaviť práve cez telefón. Hlavnou výhodou Hlasovej biometrie je, že vám umožňuje využívať bezpečne a komfortne služby na diaľku a nemusíte si pamätať žiadne kódy ani heslá, váš hlas ich jednoducho nahrádza. Ako je to možné? Hlas každého z nás je unikátny a môžeme ho prirovnať k jedinečnosti odtlačkov prstov. Práve vďaka tejto unikátnosti môžeme hlas využívať na overenie volajúcich. To znamená, že porovnávame hlas volajúceho s hlasovou vzorkou, ktorú si klient vopred nahral. Nemusíte si tak pamätať heslo či chodiť na obchodné miesto. Pohodlne, jednoducho a bezpečne, pokojne z hocakého miesta vybavíte všetko podstatné.
Ako si zriadiť Hlasovú biometriu?
Prvým krokom je návšteva ktoréhokoľvek nášho pracoviska banky na pošte, kde podpíšete dohodu o využívaní služby Infolinky. Ihneď pri podpisovaní si zriadite aj Diskrétny údaj. Ide o jedno vami zvolené slovo = heslo, ktorým vás naši kolegovia na Infolinke vedia v prípade potreby identifikovať. Po podpísaní dohody a zriadení Diskrétneho údaja stačí na využívanie Hlasovej biometrie už len nahrať vašu hlasovú vzorku. Nahrať ju môžete ihneď pri zriaďovaní služby na našom obchodnom mieste alebo aj z pohodlia domova telefonicky cez našu Infolinku. V tom prípade si vás overíme prostredníctvom spomínaného Diskrétneho údaja.
Nahrávanie hlasovej vzorky
Na získanie vzorky hlasu je potrebné, aby ste nepretržite rozprávali 60 sekúnd, pričom celý rozhovor s naším pracovníkom na obchodnom mieste alebo cez Infolinku trvá asi 3 minúty. Aby bol proces jednoduchší, odporúčaných je niekoľko tém:
• záľuby alebo práca,
• dovolenka, obľúbená destinácia alebo zážitok,
• bežný deň,
• čo vidíte okolo seba.
Po nahratí hlasovej vzorky môžete služby Hlasovej biometrie využívať už naplno. Kedykoľvek v čase fungovania našej Infolinky si viete všetko podstatné vybaviť telefonicky a nepotrebujete si pamätať žiadne heslá ani kódy, spoznáme vás už po hlase.
Čo všetko vďaka Hlasovej biometrii a Diskrétnemu údaju cez telefón dokážete vybaviť?
• Zmeníte svoju korešpondenčnú adresu, telefónne číslo či e-mail,
• zmeníte limity platieb cez Internet banking a Mobilnú aplikáciu, ako aj limity na platobnej karte,
• získate ePIN pre platby kartou na internete na e-mail,
• zrušíte SMS o pohybe na účte,
• nastavíte, zmeníte alebo zrušíte inkaso alebo trvalý príkaz,
• odblokujete si Internet banking a Mobilnú aplikáciu,
• získate informácie o zostatku na osobnom účte i úvere,
• dokonca si viete požiadať aj o Dobrú pôžičku s naozaj výhodným úrokom.
Služby našej Infolinky neustále rozširujeme a tak okrem uvedených služieb si s Diskrétnym údajom alebo Hlasovou biometriou cez telefón viete vybaviť už aj papierové potvrdenie o vedení a zostatku na účte alebo aj aktiváciu karty na platenie mobilom alebo hodinkami.
Kompletný zoznam služieb, ktoré viete s Hlasovou biometriou vybaviť, nájdete na našom webe.
Kedy môžete služby Infolinky využiť?
Sme tu pre vás na telefónnych číslach *6500 alebo 0850 00 6500 každý pracovný deň od 8.00 – 19.00 a počas víkendu od 9.00 – 17.00 okrem štátnych sviatkov.
Hlasová biometria ponúka množstvo výhod, no tou najväčšou je, že dokážete ušetriť predovšetkým čas, ktorý môžete využiť napríklad pre svoju rodinu alebo záujmy, a šetríte tiež náklady spojené s cestou na obchodné miesta.
Staršie články
- Ako ušetriť peniaze v domácnosti
- Prečo platiť mobilom či hodinkami? Sú naozaj bezpečné?
- Aj vy môžete ochrániť svojich blízkych pred podvodníkmi!
- Ako sporiť v každodennom živote?
- Podvodníci opäť útočia – využívajú situáciu na Ukrajine a dobrosrdečnosť ľudí
- Symboly a tradície Veľkej noci – poznáte ich?
- Hotovosť či karta? Do ktorej skupiny patríte vy?
- Internet na Slovensku oslávil 30-tku, nesporné výhody sprevádzajú i nástrahy v podobe podvodov
- Povinné zmluvné poistenie vozidla – vybavíte už aj u nás v Poštovej banke