V neznámom prostredí azda každý z nás uvíta pomocnú ruku. My sme sa rozhodli podať vám ju vo forme Sprievodcu klienta, vďaka ktorému sa lepšie a rýchlejšie zorientujete v používaní našich služieb. Ktoré témy pribudli vlani a čo pre vás chystáme v tomto roku?
Nové služby, nové rubriky
Určite ste postrehli, že sa nám minulý rok podarilo spustiť niekoľko nových užitočných služieb. Jednou z nich sú aj PUSH notifikácie. Slúžia ako efektívnejšia a rýchlejšia alternatíva SMS správ, ktoré vás informujúcich o pohyboch na účte. V Sprievodcovi klienta sa v záložke PUSH a SMS info dozviete všetko o tom, ako fungujú. Nemusíte sa obávať, je to jednoduché.
Ak vás zaujíma, prečo je výhodnejšie vyžívať práve „pushky“ a vypnúť si SMS správy, prečítajte si blog, kde sme pre vás porovnali tieto dva typy notifikácií z hľadiska bezpečnosti, informovanosti, ceny či zobrazenia. Za nás sú víťazom jednoznačne bezplatné PUSH notifikácie, ku ktorým potrebujete len svoju Mobilnú aplikáciu. Dáte im šancu?
Mimoriadny rok 2020 a obmedzenia súvisiace s pandémiou nás prinútil vyskúšať nové veci a mnohé záležitosti vyriešiť online z pohodlia domova. Možno aj vás prekvapilo, čo všetko sa dá vyriešiť pár kliknutiami myšou. Jednou z bežnejších záležitostí sú nákupy na internete. Či už ide o potraviny, oblečenie či elektrotechniku, nákupom cez internet nemožno uprieť rýchlosť a pohodlnosť. Aby boli pre vás takéto nákupy ešte bezpečnejšie, priniesli sme vám aplikáciu Bezpečné platby, ktorou viete nákup potvrdiť napríklad aj odtlačkom prsta, prípadne máte k dispozícii potvrdenie ďalším spôsobom cez SMS a ePIN. Oba spôsoby overenia vám nezaberú viac než pár sekúnd. Kompletné informácie o oboch spôsoboch potvrdenia platieb online sme vysvetlili v záložke Platba kartou online. Zjednodušte si život všade tam, kde sa dá. :)
Nezabudli sme ani na samostatnú tému bezpečnosti, pretože aj počas mimoriadneho roku sa našli podvodníci s úmyslom získať citlivé údaje klientov slovenských bánk. Sme radi, že sme pre vás mohli pripraviť obsah, vďaka ktorému dokážete aj vy ochrániť svoje financie, či už správnym výberom hesla, schopnosťou rozlíšiť falošnú komunikáciu či vyhnutím sa podvodných webov a e-shopov. Tejto sekcii sa oplatí venovať pár minút času, aj vám totiž môže rozumné a bezpečné správanie zachrániť peniaze na účte.
Nadčasové témy, ktoré stoja za prečítanie
V Sprievodcovi klienta nájdete aj odpovede na často kladené otázky, ktoré sa týkajú platobných kariet (Čo robiť, ak mi bankomat zablokoval kartu? Na koho sa obrátiť, ak mi neprišla karta / PIN kód), Internet bankingu (Čo všetko vybavím cez internetbanking? Čo mám robiť, ak som zabudol heslo?), inkasa (Ako si zriadiť inkaso? Prečo je výhodné zriadiť si inkaso?), účtu (Ako získam účet zadarmo? Ako si presunúť príjem?) či Mobilnej aplikácie (Ako si zmením PIN? Ako zadám platbu cez Mobilnú aplikáciu? Ako si aplikáciu aktivujem?) a mnohé iné. Stojí za to preskúmať všetky témy, ku ktorým sa vždy môžete vrátiť, keď to bude potrebné.
Ak v Sprievodcovi nenájdete odpoveď na svoju otázku, dajte nám vedieť cez tlačidlo v hornej časti webu. Radi sa jej budeme venovať. A čo pre vás chystáme do budúcnost? Venovať sa budeme platobnému styku, populárnym smart platbám mobilom či hodinkami, ale aj pôžičkám a sporeniu. Veríme, že sa vám Sprievodca páči a že v ňom nájdete vždy to, čo budete potrebovať. Robíme to pre vás.