S našou novou kampaňou na hypotéku ste sa už pravdepodobne stretli. Máme pre vás najvýhodnejší úrok na trhu, vďaka ktorému môžete pri kúpe či refinancovaní bývania ušetriť až tisícky eur. Myslíte, že v tom určite bude nejaký háčik? Čítajte ďalej a dozviete sa, čo chceme kampaňou povedať, ako aj detaily z natáčania spotov.
„Naša nová kampaň cieli hlavne na ľudí, ktorí už majú hypotéku či úver a pre svoje finančné záväzky sa snažia ušetriť, ako sa len dá. Väčšinou však uťahujú opasky tam, kde to nemá zmysel,a spôsobom, ktorý neprináša želaný efekt, na čo vtipne poukazujeme v televíznom spote. Zároveň ľuďom radíme, čo majú spraviť, aby sa ani pre hypotéku nemuseli obmedzovať. Tým opäť rozvíjame náš brand purpose: meníme postoj ľudí k peniazom, “ hovorí head of marketing Poštovej banky Silvia Wenderlová.
Skvelým úrokom sa výhodnosť našej ponuky nekončí!
Okrem bezkonkurenčného úroku môžu naši klienti získať hypotéku, a to úplne zadarmo. „Všetci klienti, ktorí v tomto období požiadajú o úver a načerpajú ho, budú zaradení do súťaže o nulovú úrokovú sadzbu,“ upozorňuje na benefit hovorkyňa Poštovej banky Lýdia Žáčková. Úver s úrokom 0 % môže vyhrať až 42 žiadateľov, ktorí získajú ešte väčšiu mesačnú úsporu.
V Poštovej banke chceme meniť postoj Slovenska k peniazom. Ide o našu dlhodobú víziu, v rámci ktorej chceme dať ľuďom návod na rozumné hospodárenie. „Aj preto na sociálnej sieti otvoríme diskusiu o nezmyselnom šetrení a prinesieme súťaže, ktoré priamo súvisia s hypotékou alebo so spotom. Verejnosti prostredníctvom vtipnej kampane ukážeme, že ľudská vynaliezavosť pri sporení nepozná hranice, ale vo väčšine prípadov ide o neefektívne pokusy čo-to ušetriť. Tým najrozumnejším spôsobom odľahčenia rodinného rozpočtu je dnes refinancovanie úveru,“ uzatvára Silvia Wenderlová.
Prečo sme sa rozhodli pre hypotéku už od 0,5 % p. a.?
„Aktuálne sa úrokové sadzby na trhu pohybujú na veľmi nízkej úrovni, čo môže spôsobovať, že klienti sa pre „lacné peniaze“ čoraz viac zadlžujú. Preto našim klientom prinášame možnosť ako ušetriť na úrokoch nemalú sumu. Cieľom kampane je podporiť klientov, ktorí pristupujú k financovaniu zodpovedne, teda nezadlžujú sa úplne na hranicu svojej nehnuteľnosti, a práve takýchto klientov odmeníme najlepšou sadzbou na trhu, a to už od pol percenta. Dokonca ako bonus prinášame klientom možnosť získať hypotéku, pri ktorej nezaplatia žiaden úrok, “ dodáva Martin Záborský, produktový manažér, odbor retailových produktov.
Ako prebiehalo nakrúcanie nového spotu?
Za kreatívu opäť ďakujeme agentúre Wiktor Leo Burnett. Pri natáčaní televízneho spotu, ktorý sa odohráva v kúpeľni, sa minulo približne 5 litrov sprchového gélu a podarilo sa nám rozbiť aj jednu vázu. S natáčaním sme začínali s východom slnka, o 5:30 a z "pľacu" sme odchádzali o pol 9 večer. Produkcia ho vyliala na dlážku, čím ju premenila na bežiaci pás. Vy to však, pre istotu, samozrejme, radšej neskúšajte :)
O výhodnú hypotéku na kúpu nehnuteľnosti alebo refinancovanie úverov so sadzbou od 0,5 % p. a. môžete požiadať do konca marca 2020, a to na všetky obdobia fixácie bez poplatku za poskytnutie úveru. Ak aj vás zaujala ponuka, vďaka ktorej viete ušetriť tisícky eur, nechajte nám kontakt alebo nás navštívte v ktorejkoľvek pobočke či na pošte.