Tlačové správy

Prečítajte si aktuálne tlačové správy skupiny Poštovej banky

Najnovšie tlačové správy

PRVÁ PENZIJNÁ SPRÁVCOVSKÁ SPOLOČNOSŤ POŠTOVEJ BANKY– víťaz na trhu podielových fondov

      NÁŠ PRVÝ REALITNÝ o.p.f.  si odniesol ocenenie Najpredávanejší podielový fond v kategórii realitné fondy a fondy alternatívnych investícií a zároveň sa stal absolútne najpredávanejším fondom v roku 2016.       KRÁTKODOBÝ DLHOPISOVÝ o.p.f. KORUNA si odniesol ďalšie dve ocenenia Top Fond S...

celý článok

Investičné návyky Slovákov sa menia v prospech fondov

      V podielových fondoch majú našinci uložených viac ako 7,2 mld. EUR. Z toho 12,5 % tvorí celková čistá hodnota aktív v podielových fondoch v Prvej penzijnej správcovskej spoločnosti Poštovej banky.       Kapitálový fond o.p.f. dosiahol od svojho vzniku (21. 01. 2014) k 23. 02. 2017 zhodno...

celý článok

Poštová banka prichádza s úverom zadarmo

Bratislava, 13. februára 2017 – Spotrebné úvery sú dostupnejšie ako kedykoľvek predtým. Úrokové sadzby sa pohybujú na historicky najnižších úrovniach a s nimi súvisia aj nižšie mesačné splátky. A práve v tomto období prichádza Poštová banka s ponukou Štartovacej pôžičky, ktorá je ako jediná na tr...

celý článok

Poštová banka spustila mobilnú aplikáciu

Od februára môžu klienti Poštovej banky väčšinu svojich transakcií vybaviť pomocou mobilného telefónu. Len nedávno Poštová banka oznámila zmenu stratégie keď avizovala, že bude ponúkať nové produkty a služby aj pre strednú a mladšiu klientelu. „V spolupráci so Slovenskou poštou sme prítomní na ta...

celý článok

Poštová banka bude súčasťou folklórneho fenoménu

Bratislava, 20. január 2017: Spája všetky generácie - od najstarších pamätníkov, cez strednú generáciu až po moderne uvažujúcu mládež. Tradičnú ľudovú kultúru, umenie a folklór milujú mnohí Slováci, pretože reprezentujú korene, z ktorých vzišli, a ktoré ich definujú. Preto je spojenie moderného s...

celý článok

Poštová banka začína novú éru

Poštovú banku čakajú v roku 2017 zásadné zmeny. Tradičná slovenská banka plánuje osloviť nové cieľové skupiny klientov, ktorým ponúkne zaujímavé produkty, novú komunikáciu a moderný vizuál. Prvou a najviditeľnejšou zmenou je jej nové oranžové logo, ktoré predstavil v utorok verejnosti generálny r...

celý článok
Staršie články