Bratislava 1. marca 2022 – Poštová banka dnes spúšťa kampaň na Lepšiu splátku. Tón kampane reflektuje nový komunikačný koncept Poštovej banky, ktorý stavia na pôvodných komunikačných pilieroch Poštovej banky, no zároveň prináša nové a moderné prvky, ktoré celú komunikáciu umocňujú a zároveň podčiarkujú výhodnosť produktov a blízkosť banky ku klientovi.

 

Sme k vám najbližšie, Poštová banka

„Nový komunikačný koncept reflektuje DNA Poštovej banky a rozvíja hodnoty, na ktorých banka stavia už dlhé roky,“ vysvetľuje Silvia Žuffa, head of marketing Poštovej banky. „Nechceli sme priniesť úplne nový koncept, keďže nastavenie doterajšej komunikácie bolo úspešné. Naším cieľom bolo umocniť už využívané atribúty a dodať im modernejší a zrozumiteľnejší tónZároveň, vďaka novým vizuálnym prvkom, zdôrazňujeme blízkosť a dostupnosť našich obchodných miest,“ dodáva Silvia Žuffa. Poštová banka si naďalej zachováva svoje kľúčové hodnoty, ktorými sú PRAKTICKOSŤ, DOSTUPNOSŤ, ĽUDSKOSŤ a VÝHODNOSŤ, ako aj jedinečný pozicioning, ktorý zastáva v bankovom sektore už od svojho založenia. Vďaka viac ako 1 400 obchodným miestam v každom regióne Slovenska si naďalej udržuje benefit blízkosti ku svojim klientom. Poštová banka je moderná banka dostupná svojim klientom aj tzv. bankových púšťach, čiže na miestach, kde iné banky zastúpenie nemajú. Vyrovnáva tak regionálne nerovnosti pri prístupe k bankovým službám.

 

Jednotná línia komunikácie v ATL aj BTL

Symbol farebného pinu, ktorý sa využíva na označenie miesta na mape, je vizuálnym prepojením ATL a BTL línie komunikácie Poštovej banky. „V openeri a packshote spotov využívame symboly pinov, ktoré predstavujú prítomnosť banky v každom regióne Slovenska,“ dodáva Silvia Žuffa. Farebné piny doplnili známe textové bubliny, ktoré sú charakteristickým vizuálnym znakom komunikácie Poštovej banky. Spoločne umožnia ešte lepšiu rozpoznateľnosť všetkých komunikačných nosičov, ktoré banka využíva.

 

Kampaň Lepšia splátka

Poštová banka spúšťa svoju novú kampaň k Lepšej splátke už 1. marca. Plne reflektuje tak komunikáciu banky, ako aj jej dlhodobý pozicioning na bankovom trhu. Zároveň implementuje prvky novej komunikačnej stratégie Poštovej banky. V spote, ktorým banka zahajuje kampaň, sa pracuje s regionálnymi rozdielmi v rámci výslovnosti a výsledkom je veľmi milý a príjemný spot, ktorý odľahčenou formou poukazuje na regionálne rozdiely a zároveň na veci, na ktoré máme rovnaký názor.

„Novým konceptom chceme ľudí spájať, pretože aj keď si ako ľudia uvedomujeme rozdielnosti medzi jednotlivými regiónmi, nie sú pre nás prekážkou, ale tmeliacim prvkom prostredníctvom humoru. To sme sa v rámci kampaňového spotu k Lepšej splátke snažili využiť,“ vysvetľuje Silvia Žuffa. „Nový komunikačný koncept Poštovej banky, tak ako aj novú kampaň na Lepšiu splátku sme pripravili v spolupráci s našou dvornou kreatívnou agentúrou WLB,“ dopĺňa Silvia Žuffa.

 

Vizitka kampane:

  • Klient: Poštová Banka  
  • Klient: Katka Brezákova, Ivana Mrázová, Silvia Žuffa, Peter Oláš
  • Agentúra: Wiktor Leo Burnett
  • Creative Director: Kristína Pavlendová
  • Strategy Director: Vladimír Lefík 
  • Art Director: Alexandra Srnková
  • Copywriter Senior: Kristína Pavlendová
  • Copywriter: Patrícia Al-Hadi
  • Account Manager Senior: Michal Kopriva 
  • Digital Account Executive: Denis Kostelanský
  • Produkcia: Leopard production
  • Vedúci výroby: Filip Meňky
  • Réžia: Roman Fábian
  • DOP: Oliver Zahlava 

 

Informácie k nahrávaniu spotu:

V triede bolo počas natáčania 15 detí, ktoré perfektne spolupracovali a celé nahrávanie spotu aj s prípravou trvalo do 9 hodín. Učiteľku si zahrala herečka z poslednej kampane Barbora Chlebcová. Natáčalo sa na Základnej škole s materskou školou Jeséniova 54 na bratislavskej Kolibe. Aj napriek tomu, že vonku bol sneh a pod mrakom, spot je pripravený na celoročné použitie s presvetleným slnečným svetlom za oknami.