Poštová banka upevňuje spoluprácu s Wiktor Leo Burnett

Bratislava, 15. mája 2017: Poštová banka prechádza v tomto roku prelomovými zmenami. V súčasnosti uzatvára najhorúcejšiu fázu rebrandingu. S novou ponukou produktov a služieb si tak úspešne nastavila cestu k repozicioningu na slovenskom trhu. Ďalšie smerovanie značky Poštová banka, jej komunikáciu a kreativitu bude zastrešovať agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá  je autorom prvotnej zmeny konceptu značky. WLB je zároveň jedným z víťazov minuloročného výberového tendra.

Poštová banka s agentúrou Wiktor Leo Burnett spolupracuje v súčasnosti na vybraných projektoch a po novom preberie kompletnú stratégiu značky. „Viaceré spolupráce nás presvedčili, že rozmýšľame v rovnakých intenciách. Rebranding bol iba začiatkom, dnes musíme potvrdiť svoju novonadobudnutú pozíciu na bankovom trhu a veríme, že práve túto výzvu nám pomôže WLB zdolať,“ dodáva Lýdia Žáčková, hovorkyňa Poštovej banky. 

Poštová banka končí spoluprácu s marketingovou agentúrou Mayer Mccann Erickson, s ktorou spolupracovala niekoľko rokov. „Ďakujeme agentúre Mayer Maccann Erickson za ich prácu a podporu v,  pre nás, veľkom kroku,“ hovorí L. Žáčková, hovorkyňa Poštovej banky. Dnešným cieľom je nadviazať na úspešný rebranding a naplniť očakávania klientov od novej značky.