- 20.12.2018
- Tlačové správy
- Lýdia Žáčková
Zmena Poštovej banke prospela. Rok 2017 bol spojený s veľkými investíciami a obrovskou snahou upevniť si svoje postavenie medzi top bankami na slovenskom trhu aj po zmene loga, produktovej ponuky a komunikačnej stratégie.
„V roku 2018 sme boli v kreativite najoceňovanejšou bankou. Najviac uznania si odniesla marketingová kreatíva, ktorú nám zabezpečuje agentúra Wiktor Leo Burnett (WLB). Za reklamu sme v kreatívnej súťaži Zlatý klienec získali až 4 ceny, a to vďaka Fantomasovi. V kategórii Film si spot so zeleným zloduchom vybojoval zlatý klinec. Strieborný klinec získal televízny spot za grafické spracovanie v kategórii Craft. Bronzový sme si prebrali za Fantomasa na infolinke Poštovej banky a ďalší bronz si odniesol Fantomas na Youtube,“ upresňuje Silvia Wenderlová, head of marketing v Poštovej banke.
Agentúra WLB sa podpísala aj pod umiestnenie v národnej súťaži najefektívnejšej marketingovej komunikácie EFFIE 2018. V kategórii Finančné služby sme za Angeliku v reklame na úver na bývanie získali bronzovú trofej.
Odborné združenie AICO, ktorého hlavným poslaním je zvyšovať úroveň internej komunikácie, ocenilo v rámci AICA Grand Prix Poštovú banku hneď v troch kategóriách. V kategórii taktické riešenia získal projekt „Bankári vs. Fantomas“, súťaž pre zamestnancov v štýle escape room, 2. miesto. v kategórii Online/Digital si newsletter s názvom Expresso o dianí v banke vybojoval 3. miesto a v Osobnej komunikácii sa na treťom mieste umiestnila Folk party, folklórny event pre zamestnancov.
PROKOP je prestížnou súťažou najlepších PR projektov na Slovensku, ktorý od roku 2010 vyhlasuje a organizuje Asociácia public relations na Slovensku. Najkreatívnejším projektom v rámci internej komunikácie sa stali opäť aktivity pre zamestnancov v rámci internej komunikácie s podporou PR agentúry AMI communications a Wiktor Leo Burnet. Tento projekt získal aj cenu Hermes, komunikátor roka a v kategórii Bankovníctvo sa Poštová banka stala treťou najlepšie komunikujúcou bankou.
„Veľká vďaka za tieto úspechy patrí nie len našim agentúram, oddeleniu externej a internej komunikácie, ale všetkým zamestnancom, vďaka ktorým je Poštová banka stále konkurencie schopnejšia aj v oblasti marketingu a PR,“ dodáva Jana Jarošová, vedúca oddelenia PR v Poštovej banke.
Na poličku si vyložíme tieto ceny:
2 ceny v súťaži Hermes komunikátor roka
1 cena v súťaži Prokop
4 ceny v súťaži Zlatý klinec
1 cena v súťaži EFFIE
3 ceny v súťaži Aico
Staršie články
- Na Veľkú noc sa zaobídeme skôr bez chleba ako bez alkoholu
- Financie vedia poriadne zakývať vzťahmi
- Na charitu sú Slováci z roka na rok štedrejší
- Ježiško je pripravený plniť detské želania
- Slováci nechcú žiť na dlh, nemajú však dostatočnú rezervu
- Slováci najviac dôverujú učiteľom, najmenej politikom
- Poštová banka investovala milión eur do zvýšenia platov
- S programom #INSTUDY môže vaše dieťa študovať aj na Oxforde
- Finančná gramotnosť je nízka. Sporíme väčšinou bez účelu a neefektívne