S účinnosťou od štvrtka 26. marca 2020 bude väčšina pobočiek Poštovej banky otvorená 5 hodín denne. V čase od 9:00 hod. do 10:00 hod. v našich pobočkách obslúžime klientov vo veku nad 65 rokov. Keďže ide o tzv. rizikovú skupinu obyvateľstva, v mnohých prípadoch s oslabenou imunitou alebo pridruženými chronickými ochoreniami, aj takto chceme minimalizovať riziko ich ohrozenia. V čase od 10:00 hod. do 14:00 hod. budú naši pracovníci k dispozícií ostatným klientom.

Výnimkou je streda, kedy si seniori budú môcť vybaviť potrebné finančné úkony v pobočkách Poštovej banky v čase od 11:00 hod. do 12:00 hod. V strede týždňa vychádzame v ústrety i pracujúcim klientom, pre ktorých budeme otvorení poobede, v čase od 13:00 hod. do 17:00 hod..

Výnimkou sú pobočky v OC VIVO! v Bratislave a v OC Eperia v Prešove, pobočka Košice 1 (pobočka Dargov, Štúrova 1) a Nitra 1 (Štefánikova trieda 65), ktoré budú otvorené iba v poobednom čase od 13:00 hod. do 17:00 hod., a to bez vyhradeného času pre seniorov.

Pobočky na Sládkovičovej 1 v Nitre, Toryskej 3 v Košiciach a na Hlavnej 54 v Prešove budú počas všetkých pracovných dní otvorené v čase od 9:00 hod. do 14:00 hod.. Aj na týchto miestach je jedna hodina denne, od 9:00 hod. do 10:00 hod., vyhradená pre klientov nad 65 rokov. Pobočky Poštovej banky zostanú cez víkend zatvorené.

Vstup dôchodcu v sprievode je možný, pokiaľ sa v pobočke nenachádza iný klient nad 65 rokov. Vo vyhradenom čase pre dôchodcu je možné obslúžiť aj inú verejnosť, dôchodca však musí byť uprednostnený. V prípade potreby budeme kontrolovať vek dôchodcu na základe dokladu totožnosti.

Obmedzenia prevádzkových hodín sa týkajú aj PFS pracovísk, ktoré má banka na poštách. Tie sa prispôsobujú otváracím hodinám danej pošty. Na všetkých poštových priehradkách je možné realizovať vklady alebo výbery. Z dôvodu mimoriadnych opatrení Slovenskej pošty je dočasne obmedzené iba otváranie nových účtov a podávanie žiadostí o vybavenie úveru.

Avšak aj tieto úkony vybavíte na špecializovaných pracoviskách Poštovej banky – PFS na 131 poštách. „Tu si klienti i naďalej vybavia všetky štandardné finančné úkony tak ako doteraz. Pracovníci banky klientom aj v týchto dňoch poskytujú profesionálne poradenstvo a takmer komplexnú produktovú ponuku. Jediným obmedzením sú teda upravené otváracie hodiny, ktoré sa prispôsobujú začiatku otvorenia danej pošty,“ upresňuje hovorkyňa Poštovej banky Lýdia Žáčková.

 

Opatrenia v pobočkovej sieti Poštovej banky:

 

  • Každý zamestnanec v pobočke banky je vybavený rúškom a tí, ktorí pracujú s hotovosťou, aj ochrannými rukavicami.
  • Klienti môžu vstúpiť do pobočky a na PFS pracoviská iba s ochranným rúškom alebo inou ochranou tváre.
  • Klient je povinný dodržať bezpečnú vzdialenosť aspoň 2 metre.
  • Vstup klientov do priestorov pobočky je regulovaný. Do vnútra môže naraz vstúpiť len toľko klientov, koľko je v danej pobočke obsluhujúcich pracovníkov.
  • Klient si počas pobytu na pobočke nesmie zosadiť rúško. Jeho identifikácia sa teda bude vykonávať cez dodatočné otázky (podobne ako pri identifikácii na Infolinke) a na základe podpisového vzoru klienta.

 

Z dôvodu zamedzenia rizika šírenia nákazy klientom odporúčame minimalizovať osobný kontakt, a teda aj návštevu pobočiek. Svoje finančné úkony môžu realizovať aj prostredníctvom mobilnej aplikácie, cez Internet banking a Call centrum.

Služby Infolinky 0850 00 6500 alebo *6500 môžete využívať každý pracovný deň, od 8.00 hod. do 18.00 hod. Rovnako sme tu pre vás aj na info@pabk.sk

Všetky potrebné informácie a prípadné obmedzenia, ktoré by sa vás mohli týkať v súvislosti s mimoriadnym stavom, ako aj aktuálne otváracie hodiny našich pobočiek nájdete na www.postovabanka.sk a na https://6500.sk/spolutozvladneme.