Poštová banka mení PR agentúru

Bratislava, 12. mája 2017: Poštová banka sa v tomto roku zmenila. Nastúpila na novú biznis stratégiu, v ktorej sa otvára mladším cieľovým skupinám klientov. Predstavila už mnohé produktové novinky – nevyhnutnú mobilnú aplikáciu, Štartovaciu pôžičku zadarmo, či úver Užitočné bývanie s najnižší úrokom už od 0,725 %. Zároveň pre mladé generácie podporuje v rámci CSR folklór a tradičnú kultúru.

Vyber PR agentury

Nové smerovanie banky prinieslo rebranding, zmenu komunikačnej stratégie a nový pohľad na PR. Preto banka vyhlásila vo februári výberové konanie cieľom, ktorého bolo prenastavenie PR aktivít. V trojkolovom tendri zvíťazila spoločnosť AMI COMMUNICATIONS SLOVAKIA. „Presvedčili nás svojimi sviežimi nápadmi, ktoré išli presne v súlade s novou stratégiou Poštovej banky. Veríme, že prvé výsledky spolupráce budú viditeľné už čoskoro,“ hovorí Lýdia Žáčková hovorkyňa banky.

Okrem AMI nadviaže Poštová banka spoluprácu vo vybraných projektoch aj s agentúrou mediamedia. „V tíme má skúsených ľudí z mediálneho a bankového prostredia, ktorých potenciál tiež prispeje k správnemu nasmerovaniu našich komunikačných aktivít,“ dopĺňa L. Žáčková