Bankový ombudsman

Bankový ombudsman je nezávislý orgán zriadený Slovenskou bankovou asociáciou. Úlohou bankového ombudsmana je monitoring a vyhodnocovanie podnetov od spotrebiteľov a mimosúdne riešenia sporov medzi klientmi a bankami. Tieto služby bankového ombudsmana sú pre klienta bezplatné.

 

Dôvodom, prečo bol založený Inštitút bankového ombudsmana je zlepšiť a skvalitniť služby pre klientov bánk. Ombudsman nemá právo spory rozhodovať, ani nenahrádza rozhodovaciu činnosť súdnictva Slovenskej republiky, vydáva len odporúčania. Od septembra 2007 vedie Úrad bankového ombudsmana Eva Černá, ktorá bola opätovne na obdobie piatich rokov zvolená do vedenia v septembri 2010.

 

Klient môže podať podnet na bankového ombudsmana ak sa domnieva, že banka poškodila jeho záujmy a nedošlo k náprave v pri poskytovaní služieb a produktov. Okrem tohto prípadu je možné obrátiť sa na ombudsmana aj v prípade, že klient sťažnosť podal najprv banke, a banka nerozhodla v prospech klienta, resp. v stanovenej lehote.

Nenašli ste informácie, ktoré ste hľadali? Kontaktujte nás, radi vám pomôžeme a odpovieme na vaše otázky

Online chat

Napíšte svoju otázku priamo nášmu poradcovi.

 

 

Online chat

Kontaktný formulár

Napíšte nám a my sa vám ozveme.

 

 

 

Kontaktujte ma

Na vybraných poštách

Navštívte nás na ktoromkoľvek pracovisku banky na pošte.

 

 

Vyhľadať pobočku

Infolinka

Každý deň od 8.00 hod. do 19.00 hod. a počas víkendu od 9.00 hod. do 17.00 hod. (okrem štátnych sviatkov).

0850 00 6500

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies