Späť na kategóriu

Ako si zablokujem Internet banking a Mobilnú aplikáciu

  1. Internet banking a Mobilnú aplikáciu viete zablokovať priamo cez svoj Internet banking. Prihlásiť sa môžete na webe banky www.postovabanka.sk alebo priamo cez odkaz https://moja.postovabanka.sk
  2. Po prihlásení do Internet bankingu zvoľte vľavo v hlavnom menu voľbu Nastavenia Internet bankingu.
    Ako si zablokujem Internet banking a Mobilnú aplikáciu
  3. Zobrazí sa vám obrazovka a v jej spodnej časti stlačíte tlačidlo Zmeniť.
    3.	Zobrazí sa vám obrazovka a v jej spodnej časti stlačíte tlačidlo Zmeniť.
  4. Na nasledujúcej obrazovke v sekcii Internet banking a Mobilná aplikácia zvoľte stav Blokované.
  5. Potvrďte túto zmenu stačením tlačidla Pripraviť na podpis.4.	Potvrďte túto zmenu stačením tlačidla Pripraviť na podpis.
  6. Vyžiadajte si SMS kód kliknutím na Poslať SMS kód, ktorý vám následne príde v SMS do telefónu. Prepíšte ho do políčka: SMS kód a kliknite na POTVRDIŤ.5.	Vyžiadajte si SMS kód kliknutím na Poslať SMS kód, ktorý vám následne príde v SMS do telefónu. Prepíšte ho do políčka: SMS kód a kliknite na POTVRDIŤ.

Týmto spôsobom sa potvrdí zablokovanie a vaše prístupy budú zablokované na všetkých zariadeniach.

Pomohla vám táto odpoveď?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies