Späť na kategóriu

Čo ak si nestihnem zmeniť heslo v Internet bankingu, kým sa skončí jeho platnosť?

Ak si nestihnete zmeniť heslo počas doby jeho platnosti, tak vás Internet banking pri najbližšom prihlásení automaticky presmeruje na stránku zmeny hesla. Na tejto stránke si heslo do Internet bankingu jednoducho zmeníte. 

 

Pozor: ak pri zmene hesla napíšete trikrát už neplatné staré heslo, váš Internet banking bude nasledujúcich 30 minút zablokovaný. Po tomto čase to môžete skúsiť znova.

 

Ak máte v telefóne stiahnutú našu Mobilnú aplikáciu, tak vás v nej automaticky odhlási. Po zmene hesla v Internet bankingu bude Mobilná aplikácia automaticky deaktivovaná a bude potrebné ju znova aktivovať a nastaviť si do nej PIN. Návod ako na to, nájdete tu.

 

  • TIP:

    Dátum platnosti vášho hesla do Internet bankingu nájdete vždy po prihlásení do vášho Internet bankingu.

Pomohla vám táto odpoveď?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies