- 6 dôvodov, prečo si zriadiť Internet banking
- Čo všetko vybavím cez Internet banking?
- Ako si zriadim Internet banking?
- Ako sa prihlásim do Internet bankingu prvýkrát?
- Ako sa prihlásim do Internet bankingu?
- Čo mám robiť, ak mi prihlasovacie údaje neprišli?
- Čo mám robiť, ak si nepamätám prihlasovacie meno?
- Čo mám robiť, ak som zabudol heslo?
- Ako si zmením heslo do Internet bankingu?
- Čo ak si nestihnem zmeniť heslo v Internet bankingu, kým sa skončí jeho platnosť?
- Nejde mi prihlásiť sa do Internet bankingu, ako mám postupovať?
- Ako zistím svoj zostatok a pohyby na účte cez Internet banking?
- Ako si môžem uhrádzať pravidelné platby cez Internet banking?
- Ako si zriadim trvalý príkaz cez Internet banking
- Ako zmením trvalý príkaz cez Internet banking?
- Ako zruším trvalý príkaz cez Internet banking?
- Ako zadám platbu cez Internet banking?
- Čo mám robiť, ak som poslal platbu na nesprávne číslo účtu?
- Čo mám robiť, ak mi neprišla SMS na potvrdenie platby alebo zmeny v Internet bankingu?
- Kde nájdem ePIN ku karte v Internet bankingu?
- Ako si zmením ePIN ku karte v Internet bankingu?
- Ako si vypnem službu SMS info v Internet bankingu?
- Ako si vypnem zasielanie SMS o pohyboch na účte cez Internet banking v noci?
- Kde nájdete výpis z účtu v Internet bankingu?
- Ako si nastavím nové heslo k e-mailovému výpisu v Internet bankingu?
- Ako si zmením spôsob doručenia oznámení o nevykonaných platbách cez Internet banking?
- Ako si zmením limity na platobnej karte?
- Ako si zmením v Internet bankingu doručovanie výpisov na e-mail?
- Ako si aktivujem službu SMS info?
- Ako si zablokujem Internet banking a Mobilnú aplikáciu
Čo ak si nestihnem zmeniť heslo v Internet bankingu, kým sa skončí jeho platnosť?
Ak si nestihnete zmeniť heslo počas doby jeho platnosti, tak vás Internet banking pri najbližšom prihlásení automaticky presmeruje na stránku zmeny hesla. Na tejto stránke si heslo do Internet bankingu jednoducho zmeníte.
Pozor: ak pri zmene hesla napíšete trikrát už neplatné staré heslo, váš Internet banking bude nasledujúcich 30 minút zablokovaný. Po tomto čase to môžete skúsiť znova.
Ak máte v telefóne stiahnutú našu Mobilnú aplikáciu, tak vás v nej automaticky odhlási. Po zmene hesla v Internet bankingu bude Mobilná aplikácia automaticky deaktivovaná a bude potrebné ju znova aktivovať a nastaviť si do nej PIN. Návod ako na to, nájdete tu.
-
TIP:
Dátum platnosti vášho hesla do Internet bankingu nájdete vždy po prihlásení do vášho Internet bankingu.