Späť na kategóriu

Čo mám robiť, ak mi neprišla SMS na potvrdenie platby alebo zmeny v Internet bankingu?

Ak ste nedostali potvrdzovaciu SMS potrebnú na podpísanie vašich zmien alebo platieb, chvíľu počkajte, mala by prísť do niekoľkých sekúnd od vášho vyžiadania. Avšak ak neprišla vôbec, počkajte 3 minúty a proces zopakujte.

 

V prípade, že ste potvrdzovaciu SMS neprijali ani po opätovnom vyžiadaní, kontaktujte, prosím, našu Infolinku na čísle 0850 00 6500.

Pomohla vám táto odpoveď?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies