Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.
Späť na kategóriu
- 6 dôvodov, prečo si zriadiť Internet banking
- Čo všetko vybavím cez Internet banking?
- Ako si zriadim Internet banking?
- Ako sa prihlásim do Internet bankingu prvýkrát?
- Ako sa prihlásim do Internet bankingu?
- Čo mám robiť, ak mi prihlasovacie údaje neprišli?
- Čo mám robiť, ak si nepamätám prihlasovacie meno?
- Čo mám robiť, ak som zabudol heslo?
- Ako si zmením heslo do Internet bankingu?
- Čo ak si nestihnem zmeniť heslo v Internet bankingu, kým sa skončí jeho platnosť?
- Nejde mi prihlásiť sa do Internet bankingu, ako mám postupovať?
- Ako zistím svoj zostatok a pohyby na účte cez Internet banking?
- Ako si môžem uhrádzať pravidelné platby cez Internet banking?
- Ako si zriadim trvalý príkaz cez Internet banking
- Ako zmením trvalý príkaz cez Internet banking?
- Ako zruším trvalý príkaz cez Internet banking?
- Ako zadám platbu cez Internet banking?
- Čo mám robiť, ak som poslal platbu na nesprávne číslo účtu?
- Čo mám robiť, ak mi neprišla SMS na potvrdenie platby alebo zmeny v Internet bankingu?
- Kde nájdem ePIN ku karte v Internet bankingu?
- Ako si zmením ePIN ku karte v Internet bankingu?
- Ako si vypnem službu SMS info v Internet bankingu?
- Ako si vypnem zasielanie SMS o pohyboch na účte cez Internet banking v noci?
- Kde nájdete výpis z účtu v Internet bankingu?
- Ako si nastavím nové heslo k e-mailovému výpisu v Internet bankingu?
- Ako si zmením spôsob doručenia oznámení o nevykonaných platbách cez Internet banking?
- Ako si zmením limity na platobnej karte?
- Ako si zmením v Internet bankingu doručovanie výpisov na e-mail?
- Ako si aktivujem službu SMS info?
Čo mám robiť, ak mi prihlasovacie údaje neprišli?
Ak vám chýba prihlasovacie meno alebo prvotné jednorazové heslo, ozvite sa nám telefonicky na 0850 00 6500 a my s vami skontrolujeme, či máme vaše správne telefónne číslo, e-mail, prípadne adresu a pošleme vám ich znova.