Späť na kategóriu

Čo mám robiť, ak som poslal platbu na nesprávne číslo účtu?

  1. Všetky vaše platby si viete pozrieť v ľavom menu, kde kliknete na Pohyby na účte.TP APKA UVOD
  2. Ak viete, že ste platbu poslali na nesprávne číslo účtu alebo ste sa niekde pomýlili, môžete  platbu zrušiť, len ak ešte nebola zrealizovaná, t. j. vaša platba je medzi čakajúcimi.TP APKA
  3. V tomto prípade zaškrtnite vami vybranú platbu a následne potvrďte tlačidlo Pripraviť na zrušenie.

 

Hotovo, vaša platba bola zrušená.

 

Ak sa však platba medzi čakajúcimi nenachádza, resp. nenachádza sa pri nej zaškrtávacie políčko, žiaľ, platbu už nie je možné zrušiť. V tomto prípade je potrebné navštíviť naše najbližšie obchodné miesto.

Pomohla vám táto odpoveď?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies