Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.
- Čo je inkaso a prečo je výhodné si ho zriadiť?
- Aký je rozdiel medzi trvalým príkazom a inkasom?
- Ako si zriadim inkaso?
- Ako zruším inkaso?
- Čo mám robiť, ak nesúhlasím so sumou, ktorú si príjemca inkasa stiahol?
- Čo je trvalý príkaz?
- Kde si viem založiť trvalý príkaz?
- Čo potrebujem na zriadenie trvalého príkazu?
- Platí sa poplatok za nastavenie trvalého príkazu alebo inkasa?
- Kde si viem zmeniť alebo zrušiť trvalý príkaz?
Kde si viem zmeniť alebo zrušiť trvalý príkaz?
Ak došlo k zmene na trvalom príkaze, zmeniť môžete všetky nastavenia k trvalému príkazu okrem čísla účtu príjemcu (IBAN príjemcu). O zmenu alebo zrušenie trvalého príkazu môžete požiadať na našom obchodnom mieste a na Infolinke *6500 po overení hlasom alebo diskrétnym údajom. Rovnako tak viete urobiť vo vašom Internet bankingu a v Mobilnej aplikácii.