- Čo mám robiť, ak mi platobná karta neprišla?
- Čo mám robiť, ak mi neprišiel PIN kód?
- Ako zistím, kam mi mala byť karta doručená?
- Čo je potrebné urobiť pri prvom použití platobnej karty?
- Čo v prípade, keď mi bankomat zadržal kartu?
- Čo mám robiť keď stratím kartu alebo mi ju niekto ukradne?
- Ako viem zvýšiť bezpečnosť mojich platieb kartou na internete?
- Ako si zmením telefonne číslo pre službu 3D Secure?
- Ako si zmením výšku limitov na platobnej karte?
- Ako si zmením spôsob doručenia platobnej karty?
- Kedy mi príde platobná karta?
- Chcem platiť bezkontaktne, sú aj iné možnosti ako karta?
- Ako zistím výšku limitov na platobnej karte?
Ako si zmením spôsob doručenia platobnej karty?
Ak vám váš súčasný spôsob doručovania karty nevyhovuje, môžete si ho bezplatne zmeniť na ktoromkoľvek obchodnom mieste.
V prípade, že máte službu Hlasová biometria alebo diskrétny údaj, vybavíte zmenu aj telefonicky na našej Infolinke 0850 00 6500.
Zmenu spôsobu doručenia, prosím urobte najneskôr 90 dní pred ukončením platnosti karty, aby sme vám novú kartu mohli zaslať už na správne miesto.