Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.
- Čo mám robiť, ak mi platobná karta neprišla?
- Čo mám robiť, ak mi neprišiel PIN kód?
- Ako zistím, kam mi mala byť karta doručená?
- Čo je potrebné urobiť pri prvom použití platobnej karty?
- Čo v prípade, keď mi bankomat zadržal kartu?
- Čo mám robiť keď stratím kartu alebo mi ju niekto ukradne?
- Ako viem zvýšiť bezpečnosť mojich platieb kartou na internete?
- Ako si zmením telefonne číslo pre službu 3D Secure?
- Ako si zmením výšku limitov na platobnej karte?
- Ako si zmením spôsob doručenia platobnej karty?
- Kedy mi príde platobná karta?
- Chcem platiť bezkontaktne, sú aj iné možnosti ako karta?
- Ako zistím výšku limitov na platobnej karte?
Ako si zmením výšku limitov na platobnej karte?
Pokiaľ si potrebujete zmenu limitov urobiť ihneď, zmena je možná iba na našich pobočkách a vybraných poštách.
Zmenu si však viete urobiť aj sami cez Internet banking v časti Žiadosti majiteľa účtu. Limity vám zmeníme najneskôr do 4 pracovných dní.
Dočasné zvýšenie limitu na karte vám, bohužiaľ, nevieme zrealizovať. Preto si skontrolujte limity na vašej karte pred vycestovaním zo zahraničia alebo vyšším plánovým nákupom.