Ako zistím, kam mi mala byť karta doručená?

Kartu k účtu vám štandardne doručíme do 10 dní od žiadosti o jej vydanie. Posielame vám ju doporučene poštou na vami uvedenú adresu alebo po dohode s vami na niektorú z pobočiek 365.bank. Pri obnove karty vám doručíme novú kartu na rovnaké miesto, preto je dôležité, aby sme mali vašu aktuálnu adresu, príp. aby ste si požiadali o zmenu miesta doručenia aspoň 90 dní pred jej obnovou.

 

PIN kód k novej karte vám posielame vždy poštou v samostatnej obálke a mal by vám prísť dokonca skôr ako samotná karta. Pri obnovenej karte vám PIN kód zostáva rovnaký.

 

Keď vám kartu zašleme, posielame vám o tom informáciu aj v SMS, aby ste vedeli, že ju môžete čakať, resp. že sa pre ňu už môžete zastaviť na pobočke.

Pomohla vám táto odpoveď?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies