Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.
Späť na kategóriu
- Čo mám robiť, ak mi platobná karta neprišla?
- Čo mám robiť, ak mi neprišiel PIN kód?
- Ako zistím, kam mi mala byť karta doručená?
- Čo je potrebné urobiť pri prvom použití platobnej karty?
- Čo v prípade, keď mi bankomat zadržal kartu?
- Čo mám robiť keď stratím kartu alebo mi ju niekto ukradne?
- Ako viem zvýšiť bezpečnosť mojich platieb kartou na internete?
- Ako si zmením telefonne číslo pre službu 3D Secure?
- Ako si zmením výšku limitov na platobnej karte?
- Ako si zmením spôsob doručenia platobnej karty?
- Kedy mi príde platobná karta?
- Chcem platiť bezkontaktne, sú aj iné možnosti ako karta?
- Ako zistím výšku limitov na platobnej karte?
Chcem platiť bezkontaktne, sú aj iné možnosti ako karta?
Bezkontaktne platí už vyše polovica našich klientov. Ak sa chcete medzi nich pridať aj vy, stačí si vybrať jeden z podporovaných platobných systémov:
- Začnite ešte dnes a pridajte svoju kartu s kolieskom naviac do jednej z podporovaných služieb - u nás si môžete vybrať Apple Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay, či Google Pay.
- Ak chcete platiť mobilom, stačí si stiahnuť aplikáciu Google Pay pre telefóny s operačným systémom Android 5.0. Lollipop a vyššie alebo svoju kartu pridať do aplikácie Wallet pre telefóny Apple iPhone.
- Ak ste športový typ a máte radi inteligentné hodinky, viete s našou kartou zaplatiť aj cez hodinky značky Fitbit alebo Garmin.
Chcete si smart platby vyskúšať? Pozrite si návody k smart platbám.