Čo mám robiť, ak mi neprišiel PIN kód?

PIN kód k vašej novej karte (tzn. že ste kartu predtým nemali) vám vždy posielame poštou v samostatnej obálke, nikdy nie spolu s kartou. Mal by vám prísť dokonca skôr ako karta. Doručenie trvá štandardne do 10 dní.

 

Ak vám PIN k novej karte neprišiel, kontaktujte, prosím, našich kolegov na Infolinke na 0850 00 6500.

 

V prípade, že sme vám poslali obnovenú kartu (tzn. že vám skončila platnosť starej karty) alebo prevydanú kartu (tzn. starú kartu ste stratili alebo vám ju niekto ukradol príp. je poškodená) nový PIN vám neposielame a k svojej karte používate naďalej pôvodný PIN.

Pomohla vám táto odpoveď?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies