- Čo mám robiť, ak mi platobná karta neprišla?
- Čo mám robiť, ak mi neprišiel PIN kód?
- Ako zistím, kam mi mala byť karta doručená?
- Čo je potrebné urobiť pri prvom použití platobnej karty?
- Čo v prípade, keď mi bankomat zadržal kartu?
- Čo mám robiť keď stratím kartu alebo mi ju niekto ukradne?
- Ako viem zvýšiť bezpečnosť mojich platieb kartou na internete?
- Ako si zmením telefonne číslo pre službu 3D Secure?
- Ako si zmením výšku limitov na platobnej karte?
- Ako si zmením spôsob doručenia platobnej karty?
- Kedy mi príde platobná karta?
- Chcem platiť bezkontaktne, sú aj iné možnosti ako karta?
- Ako zistím výšku limitov na platobnej karte?
Čo mám robiť, ak mi neprišiel PIN kód?
PIN kód k vašej novej karte (tzn. že ste kartu predtým nemali) vám vždy posielame poštou v samostatnej obálke, nikdy nie spolu s kartou. Mal by vám prísť dokonca skôr ako karta. Doručenie trvá štandardne do 10 dní.
Ak vám PIN k novej karte neprišiel, kontaktujte, prosím, našich kolegov na Infolinke na 0850 00 6500.
V prípade, že sme vám poslali obnovenú kartu (tzn. že vám skončila platnosť starej karty) alebo prevydanú kartu (tzn. starú kartu ste stratili alebo vám ju niekto ukradol príp. je poškodená) nový PIN vám neposielame a k svojej karte používate naďalej pôvodný PIN.