Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.

Čo mám robiť, ak mi platobná karta neprišla?

Pokiaľ sme vám kartu mali doručiť poštou a poštový doručovateľ vás nezastihol na vašej adrese, mali by ste mať v schránke žltý lístok o nezastihnutí. V takomto prípade vás bude karta čakať na pošte.

 

V prípade, že ste mali mať kartu doručenú na pobočku 365.bank, mali by ste byť informovaní telefonicky alebo cez SMS, že vás tam už karta čaká.

 

Štandardne trvá doručenie karty 10 dní. Ak ste vašu kartu za tento čas nedostali, kontaktujte, prosím, našu Infolinku alebo najbližšie obchodné miesto, aby sme pre vás doručenie karty skontrolovali, prípadne aby sme vám mohli novú kartu prevydať.

Pomohla vám táto odpoveď?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies