- Čo mám robiť, ak mi platobná karta neprišla?
- Čo mám robiť, ak mi neprišiel PIN kód?
- Ako zistím, kam mi mala byť karta doručená?
- Čo je potrebné urobiť pri prvom použití platobnej karty?
- Čo v prípade, keď mi bankomat zadržal kartu?
- Čo mám robiť keď stratím kartu alebo mi ju niekto ukradne?
- Ako viem zvýšiť bezpečnosť mojich platieb kartou na internete?
- Ako si zmením telefonne číslo pre službu 3D Secure?
- Ako si zmením výšku limitov na platobnej karte?
- Ako si zmením spôsob doručenia platobnej karty?
- Kedy mi príde platobná karta?
- Chcem platiť bezkontaktne, sú aj iné možnosti ako karta?
- Ako zistím výšku limitov na platobnej karte?
Čo mám robiť, ak mi platobná karta neprišla?
Pokiaľ sme vám kartu mali doručiť poštou a poštový doručovateľ vás nezastihol na vašej adrese, mali by ste mať v schránke žltý lístok o nezastihnutí. V takomto prípade vás bude karta čakať na pošte.
V prípade, že ste mali mať kartu doručenú na pobočku 365.bank, mali by ste byť informovaní telefonicky alebo cez SMS, že vás tam už karta čaká.
Štandardne trvá doručenie karty 10 dní. Ak ste vašu kartu za tento čas nedostali, kontaktujte, prosím, našu Infolinku alebo najbližšie obchodné miesto, aby sme pre vás doručenie karty skontrolovali, prípadne aby sme vám mohli novú kartu prevydať.