Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.
- Čo mám robiť, ak mi platobná karta neprišla?
- Čo mám robiť, ak mi neprišiel PIN kód?
- Ako zistím, kam mi mala byť karta doručená?
- Čo je potrebné urobiť pri prvom použití platobnej karty?
- Čo v prípade, keď mi bankomat zadržal kartu?
- Čo mám robiť keď stratím kartu alebo mi ju niekto ukradne?
- Ako viem zvýšiť bezpečnosť mojich platieb kartou na internete?
- Ako si zmením telefonne číslo pre službu 3D Secure?
- Ako si zmením výšku limitov na platobnej karte?
- Ako si zmením spôsob doručenia platobnej karty?
- Kedy mi príde platobná karta?
- Chcem platiť bezkontaktne, sú aj iné možnosti ako karta?
- Ako zistím výšku limitov na platobnej karte?
Čo mám robiť keď stratím kartu, alebo mi ju niekto ukradne?
V prípade straty alebo krádeže karty vám odporúčame kartu ihneď zablokovať. Majte po ruke telefónne číslo na našu Infolinku *6500 alebo 24 podporu pre blokovanie kariet +421 2 20 30 34 44 (platí aj pre volania zo zahraničia).
Odporúčame takisto nastaviť si službu SMS info o pohyboch na účte pri platbách kartou. V prípade zneužitia karty o tom budete hneď informovaní. Pri odcudzení platobnej karty ihneď informujte políciu.
Pokiaľ kartu nájdete, môžete o jej odblokovanie požiadať osobne na ktoromkoľvek obchodnom mieste alebo telefonicky cez Infolinku so službou Hlasová biometria. V opačnom prípade môžete ako majiteľ účtu požiadať o jej prevydanie cez Internet banking, na obchodnom mieste, príp. telefonicky cez Infolinku so službou Hlasová biometria.
Nespoliehajte sa na náhodu a majte pri sebe vždy aspoň 2 karty, prípadne využite možnosť platiť mobilom či hodinkami so smart platbami.