Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.

Čo mám robiť keď stratím kartu, alebo mi ju niekto ukradne?

V prípade straty alebo krádeže karty vám odporúčame kartu ihneď zablokovať. Majte po ruke telefónne číslo na našu Infolinku *6500 alebo 24 podporu pre blokovanie kariet +421 2 20 30 34 44 (platí aj pre volania zo zahraničia).



Odporúčame takisto nastaviť si službu SMS info o pohyboch na účte pri platbách kartou. V prípade zneužitia karty o tom budete hneď informovaní. Pri odcudzení platobnej karty ihneď informujte políciu.

 

Pokiaľ kartu nájdete, môžete o jej odblokovanie požiadať osobne na ktoromkoľvek obchodnom mieste alebo telefonicky cez Infolinku so službou Hlasová biometria. V opačnom prípade môžete ako majiteľ účtu požiadať o jej prevydanie cez Internet banking, na obchodnom mieste, príp. telefonicky cez Infolinku so službou Hlasová biometria.

 

Nespoliehajte sa na náhodu a majte pri sebe vždy aspoň 2 karty, prípadne využite možnosť platiť mobilom či hodinkami so smart platbami

Pomohla vám táto odpoveď?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies