- Čo mám robiť, ak mi platobná karta neprišla?
- Čo mám robiť, ak mi neprišiel PIN kód?
- Ako zistím, kam mi mala byť karta doručená?
- Čo je potrebné urobiť pri prvom použití platobnej karty?
- Čo v prípade, keď mi bankomat zadržal kartu?
- Čo mám robiť keď stratím kartu alebo mi ju niekto ukradne?
- Ako viem zvýšiť bezpečnosť mojich platieb kartou na internete?
- Ako si zmením telefonne číslo pre službu 3D Secure?
- Ako si zmením výšku limitov na platobnej karte?
- Ako si zmením spôsob doručenia platobnej karty?
- Kedy mi príde platobná karta?
- Chcem platiť bezkontaktne, sú aj iné možnosti ako karta?
- Ako zistím výšku limitov na platobnej karte?
Čo v prípade, keď mi bankomat zadržal kartu?
Ak takáto situácia nastala v našom bankomate, navštívte čo najskôr naše najbližšie obchodné miesto alebo pobočku 365.bank, kde vás naši kolegovia nasmerujú, ako postupovať ďalej. Informácie dostanete aj na našej Infolinke na čísle 0850 006 500 alebo *6500.
Ak vaša karta nie je blokovaná a jej platnosť ešte neskončila, bude vám čo najskôr doručená na vašu adresu.
V prípade, že vašej karte skončila platnosť, prípadne je blokovaná či poškodená, zadržaná karta vám nebude doručená na adresu. Rovnako vám karta nebude vrátená ani, ak ju zadržal bankomat inej banky alebo k situácii došlo v zahraničí. Požiadajte si preto čím skôr o vydanie novej karty. Poplatok za vydanie novej platobnej karty sa účtuje na základe sadzobníka poplatkov.
O novú kartu si môžete požiadať na ktoromkoľvek obchodnom mieste, cez Internet banking alebo telefonicky cez Infolinku so službou Hlasová biometria.
Aby ste sa vyhli prípadným nepríjemnostiam, majte pri ceste do zahraničia so sebou vždy aspoň dve platobné karty.