Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.
- Čo mám robiť, ak mi platobná karta neprišla?
- Čo mám robiť, ak mi neprišiel PIN kód?
- Ako zistím, kam mi mala byť karta doručená?
- Čo je potrebné urobiť pri prvom použití platobnej karty?
- Čo v prípade, keď mi bankomat zadržal kartu?
- Čo mám robiť keď stratím kartu alebo mi ju niekto ukradne?
- Ako viem zvýšiť bezpečnosť mojich platieb kartou na internete?
- Ako si zmením telefonne číslo pre službu 3D Secure?
- Ako si zmením výšku limitov na platobnej karte?
- Ako si zmením spôsob doručenia platobnej karty?
- Kedy mi príde platobná karta?
- Chcem platiť bezkontaktne, sú aj iné možnosti ako karta?
- Ako zistím výšku limitov na platobnej karte?
Kedy mi príde platobná karta?
-
Nová karta
Ak ste si požiadali o novú kartu, pošleme vám ju poštou doporučene na korešpondenčnú adresu alebo na vybranú pobočku 365.bank do 10 kalendárnych dní.
O zaslaní karty poštou, resp. o tom, že si ju môžete prísť vyzdvihnúť osobne, vám pošleme SMS.
-
Obnovená karta
Pokiaľ vám končí platnosť karty, novú kartu vám pošleme približne 2 týždne pred dátumom platnosti karty (karta končí vždy k poslednému dňu mesiaca, ktorý je na nej uvedený). Kartu vám pošleme poštou na korešpondenčnú adresu alebo na vybranú pobočku 365.bank podľa toho, aký spôsob máte u nás zvolený. Spôsob doručenia karty si viete skontrolovať v Internet bankingu v časti Platobné karty - Detail karty - Miesto prevzatia, telefonicky na našej Infolinke alebo osobne na obchodných miestach.
Pokiaľ si chcete adresu alebo spôsob doručenia zmeniť, môžete tak urobiť najneskôr do 15. dňa predchádzajúceho mesiaca.
Príklad: Ak platnosť karty končí k 12/22 (31. 12. 2022), môžete si adresu doručenia zmeniť najneskôr do 15. 11. 2022.
O zaslaní karty poštou, resp. o tom, že si ju môžete prísť vyzdvihnúť osobne, vám pošleme SMS.