- Ako si nainštalujem Mobilnú aplikáciu?
- Ako si zmením PIN?
- Ako si zobrazím ePIN v Mobilnej aplikácii?
- Ako zistím svoj zostatok a pohyby na účte cez Mobilnú aplikáciu?
- Ako zadám platbu cez Mobilnú aplikáciu?
- Ako si zriadim trvalý príkaz cez Mobilnú aplikáciu?
- Ako si skontrolujem sporenie cez Mobilnú aplikáciu?
- Čo vybavím v Mobilnej aplikácii?
- Ako si zmením ePIN v Mobilnej aplikácii?
- Kde nájdem nastavené limity na mojej platobnej karte?
Ako si nainštalujem Mobilnú aplikáciu?
Na aktiváciu Mobilnej aplikácie je potrebné mať zriadený Internet banking. Ak ho nemáte, radi vám ho zriadime na ktoromkoľvek obchodnom mieste.
1. Stiahnite si našu Mobilnú aplikáciu do svojho mobilu podľa typu vášho zariadenia.
Pre zariadenia s operačným systémom Android otvorte aplikáciu Google Play. Pre operačný systém iOS si ju stiahnete z App Store a pre zariadenia Huawei cez Huawei AppGallery. Zadajte do vyhľadávacieho poľa Poštová banka.
2. Pokračujte kliknutím na Inštalovať.
3. Otvorte si Mobilnú aplikáciu.
4. Na aktiváciu zadajte prihlasovacie meno a heslo, ktoré používate do Internet bankingu. Kliknite na Pokračovať.
TIP: Nepamätáte si heslo? Kliknite na Zabudol som heslo.
Zabudli ste prihlasovacie meno? Pozrite si návod Čo mám robiť, ak si nepamätám prihlasovacie meno?
5. Následne dostanete SMS s kódom, ktorý zadajte do políčka SMS kód, a opätovne zadajte heslo, ktoré používate na prihlásenie do Internet bankingu. Kliknite na Pokračovať.
6. Následne si zvoľte svoj prihlasovací PIN (4-miestne číslo), ktorým sa budete prihlasovať do Mobilnej aplikácie a potvrdzovať platobné príkazy. Zvolený PIN zopakujte 2 x.
7. Prihláste sa do Mobilnej aplikácie zadaním nového PIN kódu, ktorý ste si práve nastavili.
Hotovo. Vitajte v našej Mobilnej aplikácii.
Viac informácií, ako si v aplikácii nastavíte trvalý príkaz či skontrolujete nastavenie PUSH notifikácií, nájdete v časti Mobilná aplikácia.