Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.
- Ako si nainštalujem Mobilnú aplikáciu?
- Ako si zmením PIN?
- Ako si zobrazím ePIN v Mobilnej aplikácii?
- Ako zistím svoj zostatok a pohyby na účte cez Mobilnú aplikáciu?
- Ako zadám platbu cez Mobilnú aplikáciu?
- Ako si zriadim trvalý príkaz cez Mobilnú aplikáciu?
- Ako si skontrolujem sporenie cez Mobilnú aplikáciu?
- Čo vybavím v Mobilnej aplikácii?
- Ako si zmením ePIN v Mobilnej aplikácii?
- Kde nájdem nastavené limity na mojej platobnej karte?
Ako si zmením ePIN v Mobilnej aplikácii?
ePIN si môžete zmeniť v Mobilnej aplikácii v detaile platobnej karty.
- Po prihlásení do Mobilnej aplikácie v hlavnom menu kliknite na PRODUKTY.
-
Následne kliknite na Karty, vyberte si zo zoznamu platobnú kartu, na ňu kliknite, aby sa zobrazil jej detail.
-
V detaile karty kliknite na ikonu ePIN.
-
Po kliknutí na ikonu sa vám zobrazia možnosti ZMENIŤ ePIN a ZOBRAZIŤ ePIN.
-
Po kliknutí na možnosť ZMENIŤ ePIN zadajte nový ePIN a následne kliknite na POTVRDIŤ ePIN.
-
Na potvrdenie zadajte PIN, ktorým sa prihlasujete do mobilnej aplikácie.
Hotovo! ePIN je zmenený.