Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.
Späť na kategóriu
- Ako si pridám platobnú kartu do aplikácie Bezpečné platby?
- Ako potvrdím platbu kartou aplikáciou Bezpečné platby?
- Ako potvrdím platbu kartou aplikáciou Bezpečné platby v prípade, že nemám internet v mobile?
- Ako zaplatím kartou na internete s potvrdením SMS a ePINom?
- Kde nájdem ePIN k platobnej karte?
- Ako si zmením ePIN?
- Ako si nastavím ePIN?
- Čo mám robiť, keď sa mi aplikácia zablokovala? (Režim online)
- Čo mám robiť, keď sa mi aplikácia zablokovala? (Režim offline)
Čo mám robiť, keď sa mi aplikácia zablokovala? (Režim offline)
Zablokovala sa vám aplikácia pri platbe v režime offline?
- Ak ste sa nesprávne overili uPIN-om, odtlačkom prsta alebo rozpoznaním tváre, zobrazí sa vám toto upozornenie.Na overenie platby máte celkovo 3 pokusy.
- V prípade tretieho neúspešného pokusu o overenie platby sa aplikácia zablokuje. Aplikácia sa automaticky odblokuje na nasledujúci deň.
- Následne budete presmerovaný na stránku obchodníka, kde je potrebné opäť zadať platbu. Pri ďalšom pokuse o platbu kartou overíte platbu zadaním jednorazového kódu z SMS a ePIN-u.
TIP:
Návod ako si pridáte platobnú kartu do aplikácie Bezpečné platby, nájdete v časti Ako si pridám platobnú kartu do aplikácie Bezpečné platby?