Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.

Čo mám robiť, keď sa mi aplikácia zablokovala? (Režim offline)

Zablokovala sa vám aplikácia pri platbe v režime offline?

 

  1. Ak ste sa nesprávne overili uPIN-om, odtlačkom prsta alebo rozpoznaním tváre, zobrazí sa vám toto upozornenie.Na overenie platby máte celkovo 3 pokusy.
  2. V prípade tretieho neúspešného pokusu o overenie platby sa aplikácia zablokuje. Aplikácia sa automaticky odblokuje na nasledujúci deň. Čo mám robiť keď sa mi aplikácia zablokovala-Režim offline
  3. Následne budete presmerovaný na stránku obchodníka, kde je potrebné opäť zadať platbu. Pri ďalšom pokuse o platbu kartou overíte platbu zadaním jednorazového kódu z SMS a ePIN-u.

 

TIP:

 

Návod ako si pridáte platobnú kartu do aplikácie Bezpečné platby, nájdete v časti Ako si pridám platobnú kartu do aplikácie Bezpečné platby?

Pomohla vám táto odpoveď?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies