Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.
- Ako si pridám platobnú kartu do aplikácie Bezpečné platby?
- Ako potvrdím platbu kartou aplikáciou Bezpečné platby?
- Ako potvrdím platbu kartou aplikáciou Bezpečné platby v prípade, že nemám internet v mobile?
- Ako zaplatím kartou na internete s potvrdením SMS a ePINom?
- Kde nájdem ePIN k platobnej karte?
- Ako si zmením ePIN?
- Ako si nastavím ePIN?
- Čo mám robiť, keď sa mi aplikácia zablokovala? (Režim online)
- Čo mám robiť, keď sa mi aplikácia zablokovala? (Režim offline)
Čo mám robiť, keď sa mi aplikácia zablokovala?
(Režim online)
Zablokovala sa vám aplikácia pri platbe v režime online?
- Na overenie platby uPINom a/alebo biometriou máte 3 pokusy.
- V prípade tretieho neúspešného pokusu o potvrdenie platby sa platobná karta automaticky odstráni z aplikácie.
Na opätovné použitie aplikácie je potrebné, aby ste platobnú kartu znova registrovali v aplikácii a opäť si nastavili aj bezpečnostné prvky na overenie platieb. Po pridaní platobnej karty môžete aplikáciu ihneď znovu používať.
TIP:
Návod ako si pridáte platobnú kartu do aplikácie Bezpečné platby, nájdete v časti Ako si pridám platobnú kartu do aplikácie Bezpečné platby?
V prípade zablokovania aplikácie môžete platbu potvrdiť aj zadaním jednorazového kódu z SMS a 4-miestneho ePIN-u. Pre viac informácií si pozrite aj Kde nájdem ePIN k platobnej karte? a Ako zaplatím kartou na internete s potvrdením SMS a ePIN-om?