Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.

Čo mám robiť, keď sa mi aplikácia zablokovala?
(Režim online)

Zablokovala sa vám aplikácia pri platbe v režime online?

 

  1. Na overenie platby uPINom a/alebo biometriou máte 3 pokusy.TP APKA UVOD
  2. V prípade tretieho neúspešného pokusu o potvrdenie platby sa platobná karta automaticky odstráni z aplikácie.

 

Na opätovné použitie aplikácie je potrebné, aby ste platobnú kartu znova registrovali v aplikácii a opäť si nastavili aj bezpečnostné prvky na overenie platieb. Po pridaní platobnej karty môžete aplikáciu ihneď znovu používať.

 

       

TP APKA PRIDAT

 

TIP:

 

Návod ako si pridáte platobnú kartu do aplikácie Bezpečné platby, nájdete v časti Ako si pridám platobnú kartu do aplikácie Bezpečné platby?

 

V prípade zablokovania aplikácie môžete platbu potvrdiť aj zadaním jednorazového kódu z SMS a 4-miestneho ePIN-u. Pre viac informácií si pozrite aj Kde nájdem ePIN k platobnej karte? a  Ako zaplatím kartou na internete s potvrdením SMS a ePIN-om?

Pomohla vám táto odpoveď?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies