Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.
Späť na kategóriu
- 5 dôvodov prečo platiť mobilom alebo hodinkami?
- Čo potrebujem, aby som mohol platiť mobilom alebo hodinkami?
- Ktoré platobné karty si viem pridať do mobilu alebo hodiniek?
- Ako si pridám kartu a zaplatím cez Google Pay?
- Ako si pridám kartu a zaplatím cez Apple pay?
- Ako si pridám kartu a zaplatím cez Garmin pay?
- Ako si pridám kartu a zaplatím cez Fitbit pay?
- Kedy sa musím pri platbe hodinkami znova overiť?
- Čo mám robiť, ak mi nejde pridať platobnú kartu do môjho zariadenia?
- Čo mám robiť, ak mi v obchode neprešla platba mobilom alebo hodinkami?
- Ako mám postupovať ak mi vypršala platnosť mojej platobnej karty uloženej v mobile alebo hodinkách?
- Môžem si pridať viacero kariet do svojho mobilu či hodiniek?
- Čo mám robiť, ak som stratil svoj mobil alebo hodinky?
- Čo mám robiť, ak už nechcem používať svoje zariadenie na bezkontaktné platby?
- Ak si platobný terminál po priložení vypýta PIN, aký mám zadať?
Čo mám robiť, ak mi nejde pridať platobnú kartu do môjho zariadenia?
- uistite sa, že pridávate správnu kartu, teda kartu Poštovej banky do aplikácie.
- skontrolujte si v Internet bankingu alebo v Mobilnej aplikácii, či je vaša karta aktívna.
- reštartujte svoje zariadenie a aplikáciu, resp. znova si spárujte hodinky s aplikáciou.
- ak vaše problémy s pridaním platobnej karty stále pretrvávajú, kontaktujte, prosím, našu Infolinku na 0850 006 500 alebo nám napíšte na info@pabk.sk.