Čo mám robiť, ak mi nejde pridať platobnú kartu do môjho zariadenia?

  • Uistite sa, že pridávate správnu kartu, teda kartu Poštovej banky do aplikácie,
  • skontrolujte si v Internet bankingu alebo v Mobilnej aplikácii, či je vaša karta aktívna,
  • reštartujte svoje zariadenie a aplikáciu, resp. znova si spárujte hodinky s aplikáciou.
  • Ak vaše problémy s pridaním platobnej karty stále pretrvávajú, kontaktujte, prosím, našu Infolinku na 0850 006 500 alebo nám napíšte na info@pabk.sk.

Pomohla vám táto odpoveď?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies