Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.

Čo mám robiť, ak mi nejde pridať platobnú kartu do môjho zariadenia?

  • uistite sa, že pridávate správnu kartu, teda kartu Poštovej banky do aplikácie.
  • skontrolujte si v Internet bankingu alebo v Mobilnej aplikácii, či je vaša karta aktívna.
  • reštartujte svoje zariadenie a aplikáciu, resp. znova si spárujte hodinky s aplikáciou.
  • ak vaše problémy s pridaním platobnej karty stále pretrvávajú, kontaktujte, prosím, našu Infolinku na 0850 006 500 alebo nám napíšte na info@pabk.sk.

Pomohla vám táto odpoveď?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies