Zaznamenali sme zvýšený výskyt podvodných stránok, ktoré napodobňujú prihlasovaciu stránku do nášho Internet bankingu. Čítať viac.

Čo mám robiť, ak mi v obchode neprešla platba mobilom alebo hodinkami?

  • pri platbe mobilom so službou Google Pay je potrebné, aby váš telefón podporoval technológiu NFC, a skontrolujte, či je táto funkcia zapnutá.   
  • skontrolujte v Internet bankingu alebo Mobilnej aplikácii dátum platnosti vašej karty a či je vaša karta aktívna.
  • platba vám nemusela prebehnúť, aj z toho dôvodu, že ste neboli dlhšie pripojení k internetu, preto je potrebné, aby ste sa cez vaše zariadenie k nemu opäť pripojili.
  • nakoniec je aj možné, že obchodník, u ktorého ste chceli zaplatiť, má starší platobný terminál, ktorý nepodporuje platby mobilom či hodinkami.

Pomohla vám táto odpoveď?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies