Ako mám postupovať, keď mi platba neprešla?

Neprešla vám platba? Dôvodov môže byť viacero, hneď na začiatku si treba povedať, kde vám platba neprešla a pri akom spôsobe platenia Vám neprešla:

Ak v obchode pri platbe kartou, skontrolujte si:

  • platnosť vašej platobnej karty,mohlo sa stať, že vám už vypršala,
  • dostatok peňazí na svojom účte,
  • či zadávate do terminálu správny PIN ku karte,
  • a možno ste už viackrát platili bezkontaktne a kvôli bezpečnosti je potrebné aj občasné vloženie platobnej karty do terminálu a zadanie PIN kódu.

Ak Vám platba neprešla pri platbe cez internet, skontrolujte si:

  • dostatok peňazí na svojom účte a platnosť vašej platobnej karty,
  • či ste správne opísali informácie z karty a či zadávate správny potvrdzovací kód, 
  • a v poslednom rade, výšku vašich limitov nastavených pre platby cez internet, mohlo sa stať, že ste prečerpali denný limit alebo limity pre platbu kartou na internete.

Keď vám platba neprešla v Internet bankingu alebo Mobilnej aplikácii, skontrolujte si, prosím:

  • či máte dostatok peňazí na účte,
  • či ste platbu správne potvrdili, čiže či ste správne opísali potvrdzovací kód z SMS,
  • výšku vašich limitov nastavených pre platby cez Internet bankingMobilnú aplikáciu, limit pre Mobilnú aplikáciu je 3 000 eur,
  • ale mohli ste si aj nastaviť váš Internet banking ako pasívny, čiže neviete v ňom uskutočniť platobné operácie, v tomto prípade, prosíme, navštívte naše obchodné miesto alebo nám zavolajte na Infolinku.