Späť na kategóriu
- Ako si vypnem službu SMS info?
- Ako si zapnúť a vypnúť PUSH notifikácie?
- Ako si nastavím, aby mi PUSH notifikácie nechodili v určitom čase, napr. v noci?
- Ak si vypnem PUSH notifikácie v Mobilnej aplikácii, vypnú sa mi aj SMS?
- Môže si nastaviť PUSH notifikácie k môjmu účtu aj disponent?
- Ako si nastavím nezasielanie PUSH notifikácií v určitom čase, ako to mám pri SMS?
- Prečo mi nechodia PUSH notifikácie po tom, čo som si ich nastavil?
- Príde mi PUSH notifikácia, aj keď nemám zapnuté dáta v mobile a ani nie som pripojený na Wi-Fi?
- Ak mám viac mobilných zariadení, príde mi PUSH notifikácia na oba telefóny?
- Sú PUSH notifikácie spoplatnené?
- Ak si prečítam PUSH notifikácie, nájdem ich niekde aj neskôr, aby som si ich vedel znovu prečítať?
- Ako a kde všade si viem nastaviť zasielanie PUSH notifikácií?
- Budú mi chodiť PUSH notifikácie, ak mám zapnuté šetrenie batérie v mojom telefóne?
Ako si vypnem službu SMS info?
O vypnutie služby je možné požiadať (iba majiteľ účtu) na obchodnom mieste, telefonicky cez Infolinku alebo priamo v Internet bankingu.