O vypnutie služby je možné požiadať (iba majiteľ účtu) na obchodnom mieste, telefonicky cez Infolinku s Hlasovou biometriou alebo priamo v Internet bankingu.
-
Ako si zapnúť a vypnúť PUSH notifikácie?
-
Ako si nastavím, aby mi PUSH notifikácie nechodili v určitom čase, napr. v noci?
-
Ak si vypnem PUSH notifikácie v Mobilnej aplikácii, vypnú sa mi aj SMS?
-
Môže si nastaviť PUSH notifikácie k môjmu účtu aj disponent?
-
Ako si nastavím nezasielanie PUSH notifikácií v určitom čase, ako to mám pri SMS?
-
Prečo mi nechodia PUSH notifikácie po tom, čo som si ich nastavil?
-
Príde mi PUSH notifikácia, aj keď nemám zapnuté dáta v mobile a ani nie som pripojený na Wi-Fi?
-
Ak mám viac mobilných zariadení, príde mi PUSH notifikácia na oba telefóny?
-
Budú mi chodiť PUSH notifikácie, ak mám zapnuté šetrenie batérie v mojom telefóne?
-
Sú PUSH notifikácie spoplatnené?
-
Ak si prečítam PUSH notifikácie, nájdem ich niekde aj neskôr, aby som si ich vedel znovu prečítať?
-
Ako a kde všade si viem nastaviť zasielanie PUSH notifikácií?