- Ako si vypnem službu SMS info?
- Ako si zapnúť a vypnúť PUSH notifikácie?
- Ako si nastavím, aby mi PUSH notifikácie nechodili v určitom čase, napr. v noci?
- Ak si vypnem PUSH notifikácie v Mobilnej aplikácii, vypnú sa mi aj SMS?
- Môže si nastaviť PUSH notifikácie k môjmu účtu aj disponent?
- Ako si nastavím nezasielanie PUSH notifikácií v určitom čase, ako to mám pri SMS?
- Prečo mi nechodia PUSH notifikácie po tom, čo som si ich nastavil?
- Príde mi PUSH notifikácia, aj keď nemám zapnuté dáta v mobile a ani nie som pripojený na Wi-Fi?
- Ak mám viac mobilných zariadení, príde mi PUSH notifikácia na oba telefóny?
- Sú PUSH notifikácie spoplatnené?
- Ak si prečítam PUSH notifikácie, nájdem ich niekde aj neskôr, aby som si ich vedel znovu prečítať?
- Ako a kde všade si viem nastaviť zasielanie PUSH notifikácií?
- Budú mi chodiť PUSH notifikácie, ak mám zapnuté šetrenie batérie v mojom telefóne?
Prečo mi nechodia PUSH notifikácie po tom, čo som si ich nastavil?
Dôvodov môže byť viacero:
- váš mobilný telefón alebo tablet nemá pripojenie k internetu,
- mobil môže byť v režime „Nerušiť/Letový režim“,
- alebo máte v mobile vypnuté systémové notifikácie.
Skontrolujte si preto v telefóne v časti Nastavenia/Pripojenia, či je váš telefón pripojený k internetu, či nie je v režime „Nerušiť/Letový režim“, a či máte zapnuté systémové notifikácie pre Mobilnú aplikáciu. Nastavenie tejto služby závisí od typu mobilného telefónu. Nájdite si v Nastaveniach telefónu časť Oznámenia/Hlásenia/Upozornenia a povoľte oznámenia pre Mobilnú aplikáciu.
V prípade, že máte nastavenie tejto služby v mobilnom telefóne vypnuté, zobrazí sa vám systémová hláška, ktorá vás upozorní a presmeruje do nastavenia v mobile, kde povolíte prijímanie PUSH notifikácií.
Ukážka systémovej hlášky: