Prečo mi nechodia PUSH notifikácie po tom, čo som si ich nastavil?

Dôvodov môže byť viacero:

  • váš mobilný telefón alebo tablet nemá pripojenie k internetu,
  • mobil môže byť v režime „Nerušiť/Letový režim“,
  • alebo máte v mobile vypnuté systémové notifikácie.

Skontrolujte si preto v telefóne v časti Nastavenia/Pripojenia, či je váš telefón pripojený k internetu, či nie je v režime „Nerušiť/Letový režim“, a či máte zapnuté systémové notifikácie pre Mobilnú aplikáciu. Nastavenie tejto služby závisí od typu mobilného telefónu. Nájdite si v Nastaveniach telefónu časť Oznámenia/Hlásenia/Upozornenia a povoľte oznámenia pre Mobilnú aplikáciu.

V prípade, že máte nastavenie tejto služby v mobilnom telefóne vypnuté, zobrazí sa vám systémová hláška, ktorá vás upozorní a presmeruje do nastavenia v mobile, kde povolíte prijímanie PUSH notifikácií.

Ukážka systémovej hlášky:

Push 02 02 02