Ako mám postupovať, keď chcem, aby mi chodil príjem na účet k vám?

Väčšina z nás si dnes už príjem či dôchodok nechá posielať priamo na účet. Možností, ako požiadať o zmenu účtu, aby vám peniaze chodili na váš účet k nám, je viacero.

 

Tou najjednoduchšou pre vás je požiadať o zmenu zasielania príjmu, resp. poukazovania dôchodkovej dávky na našom obchodnom mieste. Po podpísaní žiadosti o presmerovanie príjmu, resp. presmerovania poukazovania dôchodkovej dávky vybavíme všetko za vás, oslovíme vášho zamestnávateľa či Sociálnu poisťovňu.

Dohodnite si stretnutie na podanie žiadosti o zmenu zasielania príjmu, resp. dôchodkovej dávky.

Pomohla vám táto odpoveď?

Nastavenie cookies 🍪

Na našom webe používame cookies, ktoré pomáhajú zlepšovať používateľský zážitok a pre anonymnú analýzu návštevnosti. Využívanie cookies si nastavíte prostredníctvom nastavenia cookies alebo vo svojom prehliadači. Viac informácií o tom, ako využívame cookies a možnosti ich dodatočného odvolania nájdete v informáciách o ochrane súkromia aj v dokumente o cookie policy.

Akceptovať všetky cookies
Nastaviť cookies