- Ako získam vedenie účtu bez poplatku?
- Ako zistím, aký mám typ účtu?
- Ako zistím svoj zostatok a pohyby na účte?
- Čo je to presun účtu z inej banky?
- Čo ma čaká, ak si presúvam účet z inej banky?
- Je možné, aby mal môj účet dvoch majiteľov?
- Ako mám postupovať, keď chcem, aby mi chodil príjem na účet k vám?
- Čo mám robiť, ak som zabudol heslo na otvorenie e-mail výpisu?
- Ako si nastavím nové heslo k e-mail výpisu?
- Ako si zmením v Internet bankingu doručovanie výpisov na e-mail?
Ako mám postupovať, keď chcem, aby mi chodil príjem na účet k vám?
Väčšina z nás si dnes už príjem či dôchodok nechá posielať priamo na účet. Možností, ako požiadať o zmenu účtu, aby vám peniaze chodili na váš účet k nám, je viacero.
Tou najjednoduchšou pre vás je požiadať o zmenu zasielania príjmu, resp. poukazovania dôchodkovej dávky na našom obchodnom mieste. Po podpísaní žiadosti o presmerovanie príjmu, resp. presmerovania poukazovania dôchodkovej dávky vybavíme všetko za vás, oslovíme vášho zamestnávateľa či Sociálnu poisťovňu.
Dohodnite si stretnutie na podanie žiadosti o zmenu zasielania príjmu, resp. dôchodkovej dávky.