Späť na kategóriu
- Ako získam vedenie účtu bez poplatku?
- Ako zistím, aký mám typ účtu?
- Ako zistím svoj zostatok a pohyby na účte?
- Čo je to presun účtu z inej banky?
- Čo ma čaká, ak si presúvam účet z inej banky?
- Je možné, aby mal môj účet dvoch majiteľov?
- Ako mám postupovať, keď chcem, aby mi chodil príjem na účet k vám?
- Čo mám robiť, ak som zabudol heslo na otvorenie e-mail výpisu?
- Ako si nastavím nové heslo k e-mail výpisu?
- Ako si zmením v Internet bankingu doručovanie výpisov na e-mail?
Ako si nastavím nové heslo k e-mail výpisu?
Nové heslo k výpisu si môžete nastaviť vo vašom Internet bankingu.
- Po prihlásení do Internet bankingu kliknite v menu na Nastavenia.
- Vyberte možnosť Zmeny údajov k účtu
- V časti Zmeny a oznámenia kliknite na prázdny štvorček pri žiadosti o zmenu zasielania výpisov/oznámení o odmietnutých platbách a zadajte nové heslo na otvorenie výpisu. Po zadaní hesla kliknite na Pripraviť na podpis.
Upozornenie:
Novým heslom si otvoríte výpis na nasledujúci mesiac. V prípade, že máte nastavené zasielanie oznámení k platobnému styku na e-mail, ako napr. o odmietnutej platbe, prvom nastavení inkasa a pod., bude toto heslo zmenené aj pre tieto oznámenia. - Vyžiadajte si SMS kód kliknutím na Poslať SMS kód, ktorý vám následne príde v SMS do telefónu, a prepíšte ho do políčka: SMS kód a kliknite na POTVRDIŤ.