Maestro

Užívajte si výhody platobnej karty Maestro, s ktorou máte neobmedzený prístup ku svojim financiám - 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Poštová banka vydáva ku všetkým osobným účtom v EUR ako aj v cudzej mene medzinárodnú platobnú kartu Maestro. Karty vydané po 2.6.2014 sú vybavené bezkontaktnou technológiou, vďaka čomu pri platbách do 20 € nie je potrebné zadávať Váš PIN kód.

Aké sú podmienky vydania karty?

Na vydanie karty stačí mať zriadený účet v Poštovej banke a držiteľ karty musí mať minimálne 6 rokov. Platnosť karty je 3 roky s automatickou obnovou.

Aké sú denné limity karty?

  • Výber z bankomatu: 0 - 1 200 EUR alebo ekvivalent v cudzej mene
  • Platba u obchodníka: 0 - 1 500 EUR alebo ekvivalent v cudzej mene

Použitie karty Maestro

  • Platby za tovar a služby u obchodníkov
  • Výber hotovosti z bankomatov
  • Výber hotovosti a platby za služby prostredníctvom viac ako 1 600 Poštomatov, ktoré máte k dispozícii na všetkých poštách na Slovensku
  • Výber hotovosti pri nákupe u vybraných obchodníkov so službou CashBack
  • Výber hotovosti v pobočkách bánk a zmenární označených logom Cash advance
  • Prístup k informáciám o zostatku prostredníctvom bankomatov a Poštomatov
  • Dobitie kreditu predplatených kariet mobilných operátorov prostredníctvom bankomatov a Poštomatov

Bezkontaktná technológia

  • Moderný spôsob bezhotovostného platenia
  • Kartu iba priložíte k platobnému terminálu označeným bezkontaktným logom Paypass
  • Do sumy 20 € pri bezkontaktných platbách v rámci Slovenska nemusíte zadávať PIN (v zahraničí môže byť tento limit iný)

Pre karty Maestro vydané po 2.6.2014 platí, že bezkontaktná funkcia sa aktivuje po prvom použití karty so zadaním PIN kódu v bankomate, Poštomate alebo POS termináli u obchodníka.

Číslo účtu v tvare IBAN na karte

Všetky karty Maestro vydané k osobným účtom po 15.5.2014 majú pod menom a priezviskom držiteľa karty uvedené číslo účtu v tvare IBAN (bez medzier). IBAN je automaticky dotláčaný na nové karty a postupne aj na už existujúce karty pri ich prevydaní alebo obnove.

Výhody umiestnenia IBAN na platobnej karte:

  •   IBAN máte kedykoľvek k dispozícii.
  •   Nemusíte ho viac hľadať vo výpise alebo prepočítavať cez konvertor.
  •   Už nepotrebujete dispozičnú kartičku k účtu - z IBAN jednoducho zistíte číslo účtu  v doposiaľ používanom tvare:

IBAN Karty

Doplnkové služby a informácie k platobnej karte

Váš PIN kód si môžete zmeniť na ľubovoľné 4 miestne číslo priamo cez bankomat.

SMS notifikácie o pohyboch na účte vám môžu prichádzať aj na váš mobilný telefón. Stačí si aktivovať službu GSM Banking na ktorejkoľvek z našich pobočiek. V prípade, ak ste majiteľom účtu na ktorom službu GSM Banking chcete aktivovať, môžete si ju aktivovať v časti "Žiadosti majiteľa účtu" vo vašom Internet bankingu.

Viac o možnostiach poistenia k platobným kartám nájdete na webstránke Poštovej poisťovne.

  • Pri prevzatí platobnej karty si ju hneď na zadnej strane podpíšte.
  • Po prevzatí PIN čísla si ho dobre zapamätajte a doklad, na ktorom je PIN číslo uvedené, zničte. Ak vám PIN číslo nevyhovuje, môžete si ho zmeniť kedykoľvek cez bankomat.
  • PIN číslo si nikdy nezapisujte na platobnú kartu, neodkladajte si ho do peňaženky a nikomu ho neoznamujte. Nehovorte ho obchodníkovi, svojim rodinným príslušníkom, zástupcom finančných inštitúcii, dokonca ani polícii.
  • Pri výbere z bankomatu alebo pri platbe kartou u obchodníka buďte pri zadávaní PIN čísla opatrní, prekryte si klávesnicu rukou tak, aby ho nemohol nikto odpozorovať. Zásadne si pri bankomate nenechajte od nikoho radiť.
  • Pri platbe kartou u obchodníka nespúšťajte kartu z dohľadu. Personál predajne či reštaurácie by nemal s vašou platobnou kartou nikam odchádzať a ak áno, máte právo požadovať vykonanie transakcie pod vašim dohľadom.
  • Pri nákupe cez internet využívajte služby overených obchodníkov.
  • Svoju platobnú kartu nikomu nepožičiavajte, nie je to bankou povolené, vystavujete sa tak zbytočnému nebezpečenstvu jej zneužitia.
  • V prípade, že ste svoju platobnú kartu stratili alebo vám bola odcudzená, bezodkladne túto skutočnosť nahláste spol. First Data Slovakia, s.r.o. na jej nonstop tel. čísle +421 2 6828 5777. Toto tel. číslo je uvedené na zadnej strane platobnej karty a odporúčame vám si ho uložiť medzi kontakty do mobilného telefónu.
  • Pravidelne si kontrolujte výpisy z účtu. Ak zistíte akúkoľvek nezrovnalosť, ihneď nás o tom informujte na ktorejkoľvek pobočke Poštovej banky.
  • Zriaďte si SMS notifikáciu (zasielanie informačných SMS správ o pohyboch na vašom účte).
  • V prípade otázok a nejasností navštívte ktorúkoľvek pobočku Poštovej banky alebo sa informujte na našom klientskom centre na tel. čísle 0850 00 6500 alebo pri hovoroch zo zahraničia na tel. čísle +421 2 5960 1122 v pracovných dňoch od 7:00 do 19:00 hod., prípadne aj v sobotu od 8:00 do 13:00 hod.
  • Vyhladávanie bankomatov (ATM) cez ATM lokátor na stránke MasterCard
  • Pri nákupe cez internet využívajte služby overených obchodníkov.

Blokovanie platobných kariet non-stop na čísle:

+421 2 6828 5777 [First Data]

Dohodnúť stretnutie

Zavoláme vám

Kontaktný formulár

Napíšte nám
a my sa Vám ozveme

Infolinka

0850 00 6500 (*6500)
  • pon - pia: 7.00 -- 19.00 hod.
  • sob: 8.00 -- 13.00 hod.