Maestro

Užívajte si výhody platobnej karty Maestro, s ktorou máte neobmedzený prístup ku svojim financiám - 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Používajte svoju platobnú kartu a získajte zľavy vďaka programu Peniaze s5.

S medzinárodnou platobnou kartou Maestro môžete platiť za tovar a služby obchodoch, na internete a mať nepretržitý prístup k hotovosti v sieti bankomatov. Vďaka bezkontaktnej technológii pri platbách do 20€ nie je potrebné zadávať Váš PIN kód. 

Prostredníctvom Internet bankingu získate prehľad o zostatku a každej transakcii.

Aké sú podmienky vydania karty?

Na vydanie karty stačí mať zriadený účet v Poštovej banke a držiteľ karty musí mať minimálne 6 rokov. Platnosť karty je 3 roky s automatickou obnovou.

Aké sú denné limity karty?

  • Výber z bankomatu: 0 - 1 200 EUR alebo ekvivalent v cudzej mene
  • Platba u obchodníka: 0 - 1 500 EUR alebo ekvivalent v cudzej mene

Použitie karty Maestro

  • Platby za tovar a služby u obchodníkov
  • Výber hotovosti z bankomatov
  • Výber hotovosti a platby za služby prostredníctvom viac ako 1 600 Poštomatov, ktoré máte k dispozícii na všetkých poštách na Slovensku
  • Výber hotovosti pri nákupe u vybraných obchodníkov so službou CashBack
  • Výber hotovosti v pobočkách bánk a zmenární označených logom Cash advance
  • Prístup k informáciám o zostatku prostredníctvom bankomatov a Poštomatov
  • Dobitie kreditu predplatených kariet mobilných operátorov prostredníctvom bankomatov a Poštomatov

Bezkontaktná technológia

  • Moderný spôsob bezhotovostného platenia
  • Kartu iba priložíte k platobnému terminálu označeným bezkontaktným logom Paypass
  • Do sumy 20 € pri bezkontaktných platbách v rámci Slovenska nemusíte zadávať PIN (v zahraničí môže byť tento limit iný)

Bezkontaktná funkcia sa aktivuje po prvom použití karty so zadaním PIN kódu v bankomate, Poštomate alebo POS termináli u obchodníka.

Číslo účtu v tvare IBAN na karte

Všetky karty Maestro majú pod menom a priezviskom držiteľa karty uvedené číslo účtu v tvare IBAN (bez medzier).

Výhody umiestnenia IBAN na platobnej karte:

  •   IBAN máte kedykoľvek k dispozícii.
  •   Nemusíte ho viac hľadať vo výpise alebo prepočítavať cez konvertor.
  •   Už nepotrebujete dispozičnú kartičku k účtu - z IBAN jednoducho zistíte číslo účtu v doposiaľ používanom tvare:

IBAN Karty

Doplnkové služby a informácie k platobnej karte

Váš PIN kód si môžete zmeniť na ľubovoľné 4 miestne číslo priamo cez bankomat.

SMS notifikácie o pohyboch na účte vám môžu prichádzať aj na váš mobilný telefón. Stačí si aktivovať službu GSM Banking na ktorejkoľvek z našich pobočiek. V prípade, ak ste majiteľom účtu na ktorom službu GSM Banking chcete aktivovať, môžete si ju aktivovať v časti "Žiadosti majiteľa účtu" vo vašom Internet bankingu.

  • Pri prevzatí platobnej karty si ju hneď na zadnej strane podpíšte.
  • Po prevzatí PIN čísla si ho dobre zapamätajte a doklad, na ktorom je PIN číslo uvedené, zničte. Ak vám PIN číslo nevyhovuje, môžete si ho zmeniť kedykoľvek cez bankomat.
  • PIN číslo si nikdy nezapisujte na platobnú kartu, neodkladajte si ho do peňaženky a nikomu ho neoznamujte. Nehovorte ho obchodníkovi, svojim rodinným príslušníkom, zástupcom finančných inštitúcii, dokonca ani polícii.
  • Pri výbere z bankomatu alebo pri platbe kartou u obchodníka buďte pri zadávaní PIN čísla opatrní, prekryte si klávesnicu rukou tak, aby ho nemohol nikto odpozorovať. Zásadne si pri bankomate nenechajte od nikoho radiť.
  • Pri platbe kartou u obchodníka nespúšťajte kartu z dohľadu. Personál predajne či reštaurácie by nemal s vašou platobnou kartou nikam odchádzať a ak áno, máte právo požadovať vykonanie transakcie pod vašim dohľadom.
  • Pri nákupe cez internet využívajte služby overených obchodníkov.
  • Svoju platobnú kartu nikomu nepožičiavajte, nie je to bankou povolené, vystavujete sa tak zbytočnému nebezpečenstvu jej zneužitia.
  • V prípade, že ste svoju platobnú kartu stratili alebo vám bola odcudzená, bezodkladne túto skutočnosť nahláste spol. First Data Slovakia, s.r.o. na jej nonstop tel. čísle +421 2 6828 5777. Toto tel. číslo je uvedené na zadnej strane platobnej karty a odporúčame vám si ho uložiť medzi kontakty do mobilného telefónu.
  • Pravidelne si kontrolujte výpisy z účtu. Ak zistíte akúkoľvek nezrovnalosť, ihneď nás o tom informujte na ktorejkoľvek pobočke Poštovej banky.
  • Zriaďte si SMS notifikáciu (zasielanie informačných SMS správ o pohyboch na vašom účte).
  • V prípade otázok a nejasností navštívte ktorúkoľvek pobočku Poštovej banky alebo sa informujte na našom klientskom centre na tel. čísle 0850 00 6500 alebo pri hovoroch zo zahraničia na tel. čísle +421 2 5960 1122 v pracovných dňoch od 7:00 do 19:00 hod., prípadne aj v sobotu od 8:00 do 13:00 hod.
  • Vyhladávanie bankomatov (ATM) cez ATM lokátor na stránke MasterCard
  • Pri nákupe cez internet využívajte služby overených obchodníkov.

Viac o možnostiach poistenia k platobným kartám nájdete na webstránke Poštovej poisťovne.

Blokovanie platobných kariet non-stop na čísle:

+421 2 6828 5777 [First Data]

Dohodnúť stretnutie - chcem účet

Chcem účet

Zavoláme vám

Napíšte nám

Napíšte nám
a my sa Vám ozveme

Infolinka

0850 00 6500 (*6500)
  • Každý deň od 7.00 do 22.00.
  • Mimo štátnych sviatkov.